Akhirnya Mereka Bertemu Juga

March 31, 2013

Nampak tak bebi froggy da semakin kurus sebab rindukan budak pink ni... =.="

Akhirnya kawan baik ni bertemu jugak!

Penat mencari untuk bebi froggy yang merengek-rengek nak jumpa budak pink ni. Ke sana-sinilah tuan bebi froggy merantau. Pernah berkirim pesan kepada rakan blogger yang nak ke Padang Besar, tapi akhirnya hampa sebab budak pink ni tak ada kat sana.

Hari tu, masa makan tengahari kat Bandar Baru Uda, nampak budak pink saiz kecik yang jenis untuk letak dalam kereta kat situ. Teruja. Tapi masa tu tak terfikir nak bawak balik. Nak tanya pendapat bebi froggy dulu. Hurm, bebi froggy macam dalam dilema lah pulak bila ditanya. Tak ada kata putus. +_+

Semalam, masa kat KSL City, tetiba terjumpa betapa banyaknyaaaaaaa budak pink ni kat situ. Mak ai, senangnyaaaa nak cari kat sini. Banyak pulak tu!! Ada dalam dua tiga kedai yang bagi penginapan sementara kat budak pink ni. Sebab dah terjatuh hati sangat-sangat walaupun kepala dia tak berapa nak sempurna (sebab teleng sikit - mungkin budak pink ni dulu makan leher ayam masa nak dekat-dekat kenduri kawen), ape lagi. Memang dah tak bertanya lah kat bebi froggy lepas tu.

Bawak terussss balik rumah.

Sebab tuan bebi froggy yang nak sangat Pink Panther ni! :p

You Might Also Like

8 Comments

  1. akhirnya dapat pun....waaaaaaaah berpelukan ye..nakal froggy nie

    ReplyDelete
  2. jom kita operate budak pink tue kasi leher dia tegak balik!!! :p

    ReplyDelete
  3. Mana akak punya pink phanter??? Nak
    Jugak!

    ReplyDelete
  4. eeeee.. gatai laaa froggy ni! hahahaha

    ReplyDelete
  5. hehehe lawak la.. beby frogey ni.. i like pink panter :)

    ReplyDelete
  6. alololo tomei2.... hehehe...awin nye froggy tasha dh amik dh...entah bile dia amik tetiba tercongok kt rumah dia...

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com