Akhirnya Mereka Bertemu Juga

Nampak tak bebi froggy da semakin kurus sebab rindukan budak pink ni... =.="

Akhirnya kawan baik ni bertemu jugak!

Penat mencari untuk bebi froggy yang merengek-rengek nak jumpa budak pink ni. Ke sana-sinilah tuan bebi froggy merantau. Pernah berkirim pesan kepada rakan blogger yang nak ke Padang Besar, tapi akhirnya hampa sebab budak pink ni tak ada kat sana.

Hari tu, masa makan tengahari kat Bandar Baru Uda, nampak budak pink saiz kecik yang jenis untuk letak dalam kereta kat situ. Teruja. Tapi masa tu tak terfikir nak bawak balik. Nak tanya pendapat bebi froggy dulu. Hurm, bebi froggy macam dalam dilema lah pulak bila ditanya. Tak ada kata putus. +_+

Semalam, masa kat KSL City, tetiba terjumpa betapa banyaknyaaaaaaa budak pink ni kat situ. Mak ai, senangnyaaaa nak cari kat sini. Banyak pulak tu!! Ada dalam dua tiga kedai yang bagi penginapan sementara kat budak pink ni. Sebab dah terjatuh hati sangat-sangat walaupun kepala dia tak berapa nak sempurna (sebab teleng sikit - mungkin budak pink ni dulu makan leher ayam masa nak dekat-dekat kenduri kawen), ape lagi. Memang dah tak bertanya lah kat bebi froggy lepas tu.

Bawak terussss balik rumah.

Sebab tuan bebi froggy yang nak sangat Pink Panther ni! :p

8 comments:

  1. akhirnya dapat pun....waaaaaaaah berpelukan ye..nakal froggy nie

    ReplyDelete
  2. jom kita operate budak pink tue kasi leher dia tegak balik!!! :p

    ReplyDelete
  3. Mana akak punya pink phanter??? Nak
    Jugak!

    ReplyDelete
  4. eeeee.. gatai laaa froggy ni! hahahaha

    ReplyDelete
  5. hehehe lawak la.. beby frogey ni.. i like pink panter :)

    ReplyDelete
  6. alololo tomei2.... hehehe...awin nye froggy tasha dh amik dh...entah bile dia amik tetiba tercongok kt rumah dia...

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.