Wednesday, March 13, 2013

Bila Kain Baru Sampai

Bila kain baru sampai kat kedai Benang Hijau Collections, semua jadi sibuk.

Semua muka ketat. Memula je gembira dan happy sebab tengok kain cantik-cantik. Siap berebut-rebut lagi kononnya kain baru yang cantik-cantik tu dia yang punya. Padahal berangan je. Nak belinya kena fikir bebanyak kali dulu. Hehehe.

Lama-lama bila kain dah makin berlambak depan mata nak lipat, tag dan gantung, semua makin ketat mukanya. Dah start senyap dan buat hal memasing. Kalau jawab soklan antara satu sama lain pun macam nak tak nak aje. Pasal semua da penat agaknya. +_+

Ni tak habis lagi ni, esok sambung!


P/S: Tak berpeluang amek gambar sebab lupa bawak kamera! Esok, ye!

5 comments:
Write Comments
  1. mesti cantik2 kan stok baru...


    biasa la semua akan macam tu..bila dah sibuk wat keje muka ketat la..jgn tegur nanti ada yg terasa lak bila wat tatau

    ReplyDelete
  2. tapi yang paling cantik tue akak boleh booking dlu heee. akak kalau ada kain bunga sakura akak gtau kira ye, kira nak. yg cntik2

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com