Bila Kain Baru Sampai

March 13, 2013

Bila kain baru sampai kat kedai Benang Hijau Collections, semua jadi sibuk.

Semua muka ketat. Memula je gembira dan happy sebab tengok kain cantik-cantik. Siap berebut-rebut lagi kononnya kain baru yang cantik-cantik tu dia yang punya. Padahal berangan je. Nak belinya kena fikir bebanyak kali dulu. Hehehe.

Lama-lama bila kain dah makin berlambak depan mata nak lipat, tag dan gantung, semua makin ketat mukanya. Dah start senyap dan buat hal memasing. Kalau jawab soklan antara satu sama lain pun macam nak tak nak aje. Pasal semua da penat agaknya. +_+

Ni tak habis lagi ni, esok sambung!


P/S: Tak berpeluang amek gambar sebab lupa bawak kamera! Esok, ye!

You Might Also Like

5 Comments

  1. mesti cantik2 kan stok baru...


    biasa la semua akan macam tu..bila dah sibuk wat keje muka ketat la..jgn tegur nanti ada yg terasa lak bila wat tatau

    ReplyDelete
  2. tapi yang paling cantik tue akak boleh booking dlu heee. akak kalau ada kain bunga sakura akak gtau kira ye, kira nak. yg cntik2

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com