Sedangkan Mulut Lagi Tergigit

March 21, 2013

Sakitnya bila tergigit dinding mulut sendiri.

Eh, peliknya ayat tu. Takkan dinding mulut orang lain pulak. =.="

Orang kata, kalo tergigit lidah or ape-ape yang berkaitan dengan isi dalam mulut tu (isi kat sini, bukan makanan), maksudnya ada orang tengah mengata kita kat belakang. Ye ke? Hamboi hamboi hamboi~~~ Sape la ye yang tengah semangat mengata saya ni sampai dua tiga kali tergigit dinding mulut.

Sakit tahu!

Kemain, entah-entah salah dia jugak yang makan gelojoh sangat. Bahahah!

Malam ni, makan roti sapu planta ajeee. Bukan diet ye, tapi berjimat-cerematttt sebab dua hari lepas da makan malam terlampau mewah dua hari berturut-turut. Rasa melampau dan menyesal sangat. Sob sob sob. T_T

Dan lepas ni mungkin kena lebihhh lagi berjimat ceremattt sebab nak berjalan jauh ke Pantai Timur di hujung minggu! Weehuuuu~


P/S: Dah gi klinik akhirnya, doktor cakap, bukan resdung, tapi memang alergi! T_T

You Might Also Like

9 Comments

  1. kesian u

    mohon berjimat n beringat

    ReplyDelete
  2. sabar je lah.. x pe.. nanti dapat rezeki lagi leh makan lagi

    ReplyDelete
  3. roti sapu planta pun sedap pe....

    makan besar..untung jual kek ke yunk..heheheh..lawak je

    apa pun take care..

    ReplyDelete
  4. masa akak kecik dulu kalau tergigit mulut sendiri mak akak kata sebab nak makan sesuatu..hahah..padahal masa tu memang macam2 teringin nak makan..budak2 kan..

    ReplyDelete
  5. dulu2 selalu..sekarang takde pulah..cuma bile berus gigi kerap tertujah..terus jadik mata ikan

    ReplyDelete
  6. sapu kaya pon sdp ni=)..

    tc tau=)

    ReplyDelete
  7. akak nak dtg pantai timur? belah manee tu???

    ReplyDelete
  8. roti sapu planta tabur garam pun sedap pe kak!!!!!

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com