Thursday, March 21, 2013

Sedangkan Mulut Lagi Tergigit

Sakitnya bila tergigit dinding mulut sendiri.

Eh, peliknya ayat tu. Takkan dinding mulut orang lain pulak. =.="

Orang kata, kalo tergigit lidah or ape-ape yang berkaitan dengan isi dalam mulut tu (isi kat sini, bukan makanan), maksudnya ada orang tengah mengata kita kat belakang. Ye ke? Hamboi hamboi hamboi~~~ Sape la ye yang tengah semangat mengata saya ni sampai dua tiga kali tergigit dinding mulut.

Sakit tahu!

Kemain, entah-entah salah dia jugak yang makan gelojoh sangat. Bahahah!

Malam ni, makan roti sapu planta ajeee. Bukan diet ye, tapi berjimat-cerematttt sebab dua hari lepas da makan malam terlampau mewah dua hari berturut-turut. Rasa melampau dan menyesal sangat. Sob sob sob. T_T

Dan lepas ni mungkin kena lebihhh lagi berjimat ceremattt sebab nak berjalan jauh ke Pantai Timur di hujung minggu! Weehuuuu~


P/S: Dah gi klinik akhirnya, doktor cakap, bukan resdung, tapi memang alergi! T_T

9 comments:
Write Comments
  1. kesian u

    mohon berjimat n beringat

    ReplyDelete
  2. sabar je lah.. x pe.. nanti dapat rezeki lagi leh makan lagi

    ReplyDelete
  3. roti sapu planta pun sedap pe....

    makan besar..untung jual kek ke yunk..heheheh..lawak je

    apa pun take care..

    ReplyDelete
  4. masa akak kecik dulu kalau tergigit mulut sendiri mak akak kata sebab nak makan sesuatu..hahah..padahal masa tu memang macam2 teringin nak makan..budak2 kan..

    ReplyDelete
  5. dulu2 selalu..sekarang takde pulah..cuma bile berus gigi kerap tertujah..terus jadik mata ikan

    ReplyDelete
  6. sapu kaya pon sdp ni=)..

    tc tau=)

    ReplyDelete
  7. akak nak dtg pantai timur? belah manee tu???

    ReplyDelete
  8. roti sapu planta tabur garam pun sedap pe kak!!!!!

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com