Thursday, April 11, 2013

Bila Dah Mengidam!


Alahai.

Dah lama sangat mengidam sebenarnya.

Setiap kali pergi ke AEON Taman U mesti nak ke bahagian buah-buahan. Mesti nak belek-belek bekas Korean Strawberry. Mesti nak teragak-agak nak beli ke tak.

Beberapa hari lepas ada lah jugak terlerai keinginan tu bila makan dua tiga biji buah strawberry masa kenduri kawan. Teruja gila rasa masa tu sebab dapat jugak melayan anak tekak ni. Haigoo. Teruknya, dah macam orang mengandung. Erk!

Hari ni, bila nampak lagi kat AEON Taman U, dengan dihasut oleh budak kyoshiro87 tu, makaaaaaa terbeliiiiiiiiiii lah pulak!!!


Nak buat macam mana, kan?

Cantik sangat!

Malam ni dinner ni je lah!


P/S: Gambar ni tak edit tau, serius cantik kamera BP2 ni! Alhamdulillah!

8 comments:
Write Comments
  1. details btul gmbr. menggoda! nasib td dh makan yogurt strawberry. tak la terasa sngt. heeee

    ReplyDelete
  2. nak kena beli BPII jugak la...

    akak dah lama x makan strwbery malam tadi ambik bau je dr serbuk jelly

    ReplyDelete
  3. @aDisH.sHidA

    kenaaaaaaaaaaaa!! hahaha..eh, kalo nak tau lagi, kita PM2 yeee..ceh, da macam duta lak!

    ReplyDelete
  4. antar kat Masai satu bekas ye.. terima kasih :)

    ReplyDelete
  5. sedapnya kalau makan dgn coklat.. dicelup memang terliur

    ReplyDelete
  6. wah sedap2 heee ~ nampak segar lagi tu ;)

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum sunah...sedapnya strawberry tu...;)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com