Bila Dah Mengidam!

April 11, 2013


Alahai.

Dah lama sangat mengidam sebenarnya.

Setiap kali pergi ke AEON Taman U mesti nak ke bahagian buah-buahan. Mesti nak belek-belek bekas Korean Strawberry. Mesti nak teragak-agak nak beli ke tak.

Beberapa hari lepas ada lah jugak terlerai keinginan tu bila makan dua tiga biji buah strawberry masa kenduri kawan. Teruja gila rasa masa tu sebab dapat jugak melayan anak tekak ni. Haigoo. Teruknya, dah macam orang mengandung. Erk!

Hari ni, bila nampak lagi kat AEON Taman U, dengan dihasut oleh budak kyoshiro87 tu, makaaaaaa terbeliiiiiiiiiii lah pulak!!!


Nak buat macam mana, kan?

Cantik sangat!

Malam ni dinner ni je lah!


P/S: Gambar ni tak edit tau, serius cantik kamera BP2 ni! Alhamdulillah!

You Might Also Like

8 Comments

  1. details btul gmbr. menggoda! nasib td dh makan yogurt strawberry. tak la terasa sngt. heeee

    ReplyDelete
  2. nak kena beli BPII jugak la...

    akak dah lama x makan strwbery malam tadi ambik bau je dr serbuk jelly

    ReplyDelete
  3. @aDisH.sHidA

    kenaaaaaaaaaaaa!! hahaha..eh, kalo nak tau lagi, kita PM2 yeee..ceh, da macam duta lak!

    ReplyDelete
  4. antar kat Masai satu bekas ye.. terima kasih :)

    ReplyDelete
  5. sedapnya kalau makan dgn coklat.. dicelup memang terliur

    ReplyDelete
  6. wah sedap2 heee ~ nampak segar lagi tu ;)

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum sunah...sedapnya strawberry tu...;)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com