BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, April 3, 2013

Dah Bubar

Alhamdulillah.

Ramai kot menunggu-nunggu kan? Dari dulu sampai lah ke hari ni. Akhirnya, lepas mesyurat terakhir kabinet pagi tadi, parlimen telah dibubarkan. Yabedabeduuuuu! Merdeka!!!

Erk!

Dulu-dulu tak ada lah rasa macam ni sangat, tapi sebab da besar panjang ni, baru lah merasa macam mana suasana pilihanraya. Baru lah nak terbukak mata tengok semua benda. Itu pun bila dah bergaul dengan banyak orang dan kenal dengan bermacam-macam manusia dari bermacam-macam latar belakang. Fuh!

Hebat kan Allah?

"Wahai manusia, sungguh Kami telah menciptakan kamu dari seorang lelaki dan seorang wanita, kemudian Kami jadikan kamu berbangsa-bangsa dan bersuku-suku agar kamu saling mengenal." [al-Hujurat: 13]

Subhanallah!

Dan memang susunan Allah tu sangat baik, rasa-rasanya insya'Allah saya boleh mengundi tahun ni kalau tarikh PRU 13 jatuh dalam minggu saya berada di kampung halaman. :)


3 comments:

Brilliant Marjan said...

Marilah mari..pergi mengundi..ini kali ke 2 saya, insyaAllah

AyueJean AJ said...

Selamat mengundi...

Mrs. Abi said...

jom mengundi 5 mei hahahhaa

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (21) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.