Wednesday, April 3, 2013

Dah Bubar

Alhamdulillah.

Ramai kot menunggu-nunggu kan? Dari dulu sampai lah ke hari ni. Akhirnya, lepas mesyurat terakhir kabinet pagi tadi, parlimen telah dibubarkan. Yabedabeduuuuu! Merdeka!!!

Erk!

Dulu-dulu tak ada lah rasa macam ni sangat, tapi sebab da besar panjang ni, baru lah merasa macam mana suasana pilihanraya. Baru lah nak terbukak mata tengok semua benda. Itu pun bila dah bergaul dengan banyak orang dan kenal dengan bermacam-macam manusia dari bermacam-macam latar belakang. Fuh!

Hebat kan Allah?

"Wahai manusia, sungguh Kami telah menciptakan kamu dari seorang lelaki dan seorang wanita, kemudian Kami jadikan kamu berbangsa-bangsa dan bersuku-suku agar kamu saling mengenal." [al-Hujurat: 13]

Subhanallah!

Dan memang susunan Allah tu sangat baik, rasa-rasanya insya'Allah saya boleh mengundi tahun ni kalau tarikh PRU 13 jatuh dalam minggu saya berada di kampung halaman. :)

3 comments:
Write Comments

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com