Ingatkan PAS Dah Start Kempen Guna Nuffnang, Rupanya...

April 13, 2013

Terpegun sekejap tadi bila nampak iklan Nuffnang.

Ye lah, tetiba aje keluar macam ni.


Sape-sape yang tahu isu semasa sekarang ni pun, gerenti terpegun sekejap kot.

Macam bendera PAS kan, kan, kan?


Bila keluar caption kat gambar tu macam kat atas ni, terfikir-fikirlah sejenak dua jenak.

Ni isu ape eh?

Manifesto ape ni?

Ape yang 12 tahun, 70 tahun ni?

Apa kaitan dengan sarapan-sarapan pulak.

Hurmmmmm.

Jenuh fikir.

Tetiba tengah syok fikir tu, keluar pulak lahhhhh gambar ni!


Lorhhhhhhhhhhhhhh!

Iklan MILO rupanya!

Hahaha!


P/S: Tu lah, kalau dah waktu pilihanraya, semua nak nampak politik aje.

You Might Also Like

10 Comments

  1. haha.Milo pun dh pandey main politik kinek tok.poneng lah kita mun camya.haha

    ReplyDelete
  2. hahaha..milo jd penaja masa undi kot

    ReplyDelete
  3. haha.x lama lagi adalah iklan dacing

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum sunah...hehehee wat lawak jer kan...:)

    ReplyDelete
  5. amboiii! ni la penangan pilihanraya. iklan pon mesti nampak eye catching punya :)

    ReplyDelete
  6. biasalah tu....dahla dr kuar umah smpla kat office asyik tgk bendera parti memanjang....hmmm kenala tahan dgn pemandangan mcm ni

    ReplyDelete
  7. milo pun hijau putih jgk..ramai minum milo nmpknya :)

    ReplyDelete
  8. hahahahaha kelakar la akak nie :p

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com