Ingatkan PAS Dah Start Kempen Guna Nuffnang, Rupanya...

Terpegun sekejap tadi bila nampak iklan Nuffnang.

Ye lah, tetiba aje keluar macam ni.


Sape-sape yang tahu isu semasa sekarang ni pun, gerenti terpegun sekejap kot.

Macam bendera PAS kan, kan, kan?


Bila keluar caption kat gambar tu macam kat atas ni, terfikir-fikirlah sejenak dua jenak.

Ni isu ape eh?

Manifesto ape ni?

Ape yang 12 tahun, 70 tahun ni?

Apa kaitan dengan sarapan-sarapan pulak.

Hurmmmmm.

Jenuh fikir.

Tetiba tengah syok fikir tu, keluar pulak lahhhhh gambar ni!


Lorhhhhhhhhhhhhhh!

Iklan MILO rupanya!

Hahaha!


P/S: Tu lah, kalau dah waktu pilihanraya, semua nak nampak politik aje.

10 comments:

  1. haha.Milo pun dh pandey main politik kinek tok.poneng lah kita mun camya.haha

    ReplyDelete
  2. hahaha..milo jd penaja masa undi kot

    ReplyDelete
  3. haha.x lama lagi adalah iklan dacing

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum sunah...hehehee wat lawak jer kan...:)

    ReplyDelete
  5. amboiii! ni la penangan pilihanraya. iklan pon mesti nampak eye catching punya :)

    ReplyDelete
  6. biasalah tu....dahla dr kuar umah smpla kat office asyik tgk bendera parti memanjang....hmmm kenala tahan dgn pemandangan mcm ni

    ReplyDelete
  7. milo pun hijau putih jgk..ramai minum milo nmpknya :)

    ReplyDelete
  8. hahahahaha kelakar la akak nie :p

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.