Mengundi Bukan Muslim, Salah Ke?

May 02, 2013

Sumber: Facebook saya

Di tempat saya, kedua-dua calon parlimen adalah bukan Muslim... Tidak boleh tidak, pemimpin wajib dipilih antara mereka berdua...

Bagi yang masih ragu-ragu untuk melaksanakan kewajipan mengundi, mari baca hukum mengundi calon bukan Muslim sebagai pemimpin... Semoga ada pencerahan... Teruskan istikharah ya!

Tiada lagi alasan untuk tidak turun mengundi! :)

You Might Also Like

8 Comments

  1. mcm2 btul..nway, selamat mengundi sis!

    ReplyDelete
  2. undi undi.. zuan 1st time.. hope dipermudahkan

    ReplyDelete
  3. PRU kali ni cukup panas dan hangat..heheh

    ReplyDelete
  4. errr...GELANG PATAH.
    ok, so camane nk tahu diorang memang betul2 ada kesepakatan kpd kebaikan yg lebih kepada islam?
    camane kalau niatnya hanya utk kepentingan diri sendiri.
    susah jugak tu kan.
    wallahualam...
    ape2 pun, mengundilah dengan bijak.
    eh2, mcm berkempen dah. ;D

    http://ninimohd.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. assalamua'laikum.
    alhamdulillah..

    tiada lagi alasan untuk mengutamakan pembangunan sebelum agama :)

    ReplyDelete
  6. betoi tu! mungkin kawasan kita non muslim, tapi yg ketua or pentadbir negara tu muslim, so still kena mengundi kan :p

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com