Thursday, May 2, 2013

Mengundi Bukan Muslim, Salah Ke?

Sumber: Facebook saya

Di tempat saya, kedua-dua calon parlimen adalah bukan Muslim... Tidak boleh tidak, pemimpin wajib dipilih antara mereka berdua...

Bagi yang masih ragu-ragu untuk melaksanakan kewajipan mengundi, mari baca hukum mengundi calon bukan Muslim sebagai pemimpin... Semoga ada pencerahan... Teruskan istikharah ya!

Tiada lagi alasan untuk tidak turun mengundi! :)

8 comments:
Write Comments
  1. mcm2 btul..nway, selamat mengundi sis!

    ReplyDelete
  2. undi undi.. zuan 1st time.. hope dipermudahkan

    ReplyDelete
  3. PRU kali ni cukup panas dan hangat..heheh

    ReplyDelete
  4. errr...GELANG PATAH.
    ok, so camane nk tahu diorang memang betul2 ada kesepakatan kpd kebaikan yg lebih kepada islam?
    camane kalau niatnya hanya utk kepentingan diri sendiri.
    susah jugak tu kan.
    wallahualam...
    ape2 pun, mengundilah dengan bijak.
    eh2, mcm berkempen dah. ;D

    http://ninimohd.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. assalamua'laikum.
    alhamdulillah..

    tiada lagi alasan untuk mengutamakan pembangunan sebelum agama :)

    ReplyDelete
  6. betoi tu! mungkin kawasan kita non muslim, tapi yg ketua or pentadbir negara tu muslim, so still kena mengundi kan :p

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com