Setahun Sakura Ungu

May 22, 2013

Abaikan hiasan rerumput itu...

Alhamdulillah.

Dah setahun dah saya pakai kereta ni. Dah banyak tempat saya pergi. Tempat paling jauh pernah saya pergi dengan Sakura Ungu, Terengganu. Kalau Sakura Ungu sendiri pula, paling jauh dijelajahnya adalah Kedah Darul Aman. Tapi bukan saya yang bawa.

Banyak betul jasa Sakura Ungu pada saya dalam setahun ni. Pergi lab, pergi meeting, pergi program, pergi hantar kek, pergi kerja, pergi bawak Mulan ke dunia luar, pergi mengeratkan silaturrahim, pergi macam-macam lagi lah. Hihi. Semua dengan Sakura Ungu.

Mekasih ya sayang, sebab dah banyak berjasa. Ada lagi beberapa tahun yang akan mendatang, moga-moga lebih banyak moments yang boleh kita kongsi bersama. :')

Tapi buat masa ni, berehat dulu, ok? Jalan dekat-dekat aje boleh. Kalau jauh-jauh, Sakura Ungu kena tinggal. Mohon bersabar wahai diri. Juga bertabah.

You Might Also Like

13 Comments

  1. gluuuuuuuuuurp pernah datang kedah dengan sakura ungu..bila tu tatau pun...ini dah x adil nama nya...huhuhu...


    dah setahun kan..banyak jasa dia...

    ReplyDelete
  2. Ooo, Sakura Ungu nama dia? Sweet!

    ReplyDelete
  3. Amboi..mahal tu plat no sakura ungu..hihi

    ReplyDelete
  4. Amboi..mahal tu plat no sakura ungu..hihi

    ReplyDelete
  5. agak-agak bile nak bawak kite? hahaha

    ReplyDelete
  6. ke CR berkali2.

    seriusss mmg comel mcm tuannya juga

    aminnnn ats doa2 sunah u sakura ungu

    ReplyDelete
  7. sakura ungu? bilalah nak merasa naik.hehe

    ReplyDelete
  8. mesti beli dengan duyit sendiri kan??sebab tu sayang sangt...:P)

    ReplyDelete
  9. kenapa sakura ungu kena tinggal kalau nak jalan jauh kak?

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum sunah...amboi bukan main sayangnya dia ngan sakura ungu tu yer...;)

    ReplyDelete
  11. Wah.. Sedàp nama timangan... Sakura ungu... Lain dr lain.. :-)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com