Rabu Yang Bisu: PERUTUSAN RAJA SEHARI

October 09, 2013




You Might Also Like

14 Comments

  1. Alhamdulillah semoga Allah memberkati kalian berdua. memberikan kalian kebaikan dan kasih saying Nya yang sangat banyak di dunia dan di akhirat. insyaAllah

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Congratulations in advance dear.

    ReplyDelete
  3. Oiii nak kawen da kawan aku sorang ni... tahniah sun tahniah. semoga majlis berjalan lancar.

    ReplyDelete
  4. tahniah ye kak~selamat pengantin baru!! ^_^

    ReplyDelete
  5. semoga majlis sunah dan ady dipermudahkan hendaknya. semoga bahagia hingga ke Jannah :)

    ReplyDelete
  6. As salam sunnah...tahniah dik semuga tali perkahwinan smpi ke jannah.

    ReplyDelete
  7. tahniah kak sunah. :)

    semoga berkekalan.

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.. tahniah sunah.. :)

    ReplyDelete
  9. tahniah akak. Selamat pengantin baru. wiwiwiwiwiwi

    ReplyDelete
  10. Tahniah akak! Tau2 je dh nk kawen. Ni perasan pun sbb tgk IG abg ady...

    ReplyDelete
  11. tahniah sunah..hehehe..happy marriage till jannah

    ReplyDelete
  12. TAHNIAH Sunah...semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan kekal hingga ke akhir hayat.

    -abg eqbalzack-

    ReplyDelete
  13. TAHNIAH, semoga kekal smpai Syurga~ >_< jauh sgt kt Bintulu tu, sya doakan korang brdua dari sini je la ye hehehe >_<

    jmput singgh blog bru sya;
    http://mohdkhairi9197.blogspot.com/
    *Mohd Khairi Khadzir, Johor Bahru

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com