BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, April 13, 2013

Ingatkan PAS Dah Start Kempen Guna Nuffnang, Rupanya...

Terpegun sekejap tadi bila nampak iklan Nuffnang.

Ye lah, tetiba aje keluar macam ni.


Sape-sape yang tahu isu semasa sekarang ni pun, gerenti terpegun sekejap kot.

Macam bendera PAS kan, kan, kan?


Bila keluar caption kat gambar tu macam kat atas ni, terfikir-fikirlah sejenak dua jenak.

Ni isu ape eh?

Manifesto ape ni?

Ape yang 12 tahun, 70 tahun ni?

Apa kaitan dengan sarapan-sarapan pulak.

Hurmmmmm.

Jenuh fikir.

Tetiba tengah syok fikir tu, keluar pulak lahhhhh gambar ni!


Lorhhhhhhhhhhhhhh!

Iklan MILO rupanya!

Hahaha!


P/S: Tu lah, kalau dah waktu pilihanraya, semua nak nampak politik aje.


Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.