BLOG ENCIK SUAMI

Monday, April 29, 2013

Hujan di Kampung


Bumi Kampung Baru, Bintulu dibasahi hujan pagi ini.

Alhamdulillah, sejukkkkk aje rasanya...!

Disebabkan ade yang nak tengok gambar kampung. Nah, satu gambar aje dulu ye? Ni pun amek dari jendela rumah sambil sembunyik belakang langsir. Ahahahaha! Besar gedabak kayyy jendela rumah saya. Kekadang kena tunduk-tunduk kalau nak lalu ruang tamu takut ade jejiran lelaki ternampak, kena kawen lak kang! Ehhhh!

Nampak kan dari gambar tu, rumah jejiran dekat aje antara satu sama lain? Itu lah yang saya maksudkan sebelum ni. Hiks! Kawasan menghijau tu dulu tempat mak berkebun. Ade mini kebun dia tempat kitorang bercucuk tanam jejagung dan kekacang panjang masa kecik-kecik dulu. Sekarang kebun tu da takde dah. Yang ade hanyalah pepokok bunga berduri-duri ajeee sekarang ni. Mak pun da kurang sihat sangat nak bercucuk-tanam lagi. Hurmmm.

Tinggal berapa hari aje lagi nak mengundi. Dah istikharah untuk pilih pemimpin kamu? :)


Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.