BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, May 22, 2013

Setahun Sakura Ungu

Abaikan hiasan rerumput itu...

Alhamdulillah.

Dah setahun dah saya pakai kereta ni. Dah banyak tempat saya pergi. Tempat paling jauh pernah saya pergi dengan Sakura Ungu, Terengganu. Kalau Sakura Ungu sendiri pula, paling jauh dijelajahnya adalah Kedah Darul Aman. Tapi bukan saya yang bawa.

Banyak betul jasa Sakura Ungu pada saya dalam setahun ni. Pergi lab, pergi meeting, pergi program, pergi hantar kek, pergi kerja, pergi bawak Mulan ke dunia luar, pergi mengeratkan silaturrahim, pergi macam-macam lagi lah. Hihi. Semua dengan Sakura Ungu.

Mekasih ya sayang, sebab dah banyak berjasa. Ada lagi beberapa tahun yang akan mendatang, moga-moga lebih banyak moments yang boleh kita kongsi bersama. :')

Tapi buat masa ni, berehat dulu, ok? Jalan dekat-dekat aje boleh. Kalau jauh-jauh, Sakura Ungu kena tinggal. Mohon bersabar wahai diri. Juga bertabah.


Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.