BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, December 17, 2013

Alhamdulillah, Saya Isteri Dia


Alhamdulillah.

Selesai sudah majlis pernikahan dan walimatulurus saya dan suami, encik Mohd Soleh Ahmad.

Terima kasih kepada mak, bapak, adik-adik, sepupu, semua sanak saudara serta sahabat handai yang telah banyak membantu untuk kelancaran majlis. Terlalu banyak yang telah saya susahkan, harap Allah gantikan usaha semua dengan balasan yang lebih baik di dunia juga di akhirat kelak.

Kepada yang datang dari jauh, sahabat-sahabat blogger dari Semenanjung, sahabat-sahabat Facebook, sahabat-sahabat dari Miri, sanak-saudara dari Brunei, Saratok, Kuching, juga yang dari kampung sendiri, terima kasih atas kesudian untuk sama-sama meraikan pernikahan kami. Mohon ampun dan maaf atas segala kekurangan, terkurang layan mahupun tak sempat bertemu mata.

Alhamdulillah, terima kasih semuanya atas doa kalian. Masjid yang baru dibina ini perlu akan doa yang terus-terusan dari kalian agar binaannya kian kukuh dan tegap berdiri dari hari ke hari, insya'Allah. Bagi yang tak sempat dan tak berpeluang untuk hadir kenduri di Bintulu tempoh hari, jemput datang ke majlis sebelah lelaki di Kedah pada 2 Februari 2014. :)

Moga Allah redha.


Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (21) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.