BLOG ENCIK SUAMI

Thursday, August 14, 2014

Tetamu

hidup berlalu macam biasa
ada dua tiga kawan-kawan
yang dah lama duduk KL
datang berkunjung ke rumah
berkenal-kenalan dengan suami
berkenal-kenalan dengan isteri suami
heh!

kawan-kawan FB
kawan-kawan blogger
kawan-kawan ex-UTM
kawan-kawan instagram
mekasih semua yang datang
menambah seri teratak kami
mengundang rezeki dari Tuhan

sesiapa yang lain
yang nak datang juga
dialu-alukan
tapi bagitahu dulu ek
kalo tak nak dijamu air kosong
dengan serdak kuih raya
:p



5 comments:

Nurzakiah Hanum said...

singgah ptg

Hafiz Hafizol said...

rumah kak sunah suka sakura kat mana ? nak datang jugak boleh? \0/

Sunah Sakura said...

sis anum: wahhhh profile pic blogger! jap gi singgah sana! :p

hafiz hafizol: kat damansara damai...meh lerrr datang jumpa abg ady.. :D

Akmall Razlan said...

hi kak sunah!!! lama sunggu tak nampak.. sihat? hehe

Sunah Sakura said...

akmall razlan: alhamdulillah, sihat je..

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (21) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.