BLOG ENCIK SUAMI

Friday, April 4, 2014

Barang Dapur vs Gym

hari tu gi beli barang dapur
dia ikut sekali
tapi awal-awal dia tanya
"lama tak?"

"kenapa?"

"abang nak gi gym lah, awak gi beli barang dapur"

errrrrrr

ok kan aje
rasanya takde la lama pun beli barang dapur
kejap aje
sejam boleh kot
bagi dia gym sejam
dia pun pesan
da nak siap nanti
contact dia
tesco sebelah gym je
dalam mall yang sama
so, ok aje lah

tengah-tengah membeli belah
tetiba dia ade sebelah
tengok troli
"banyaknyaaaa"

errrr

"belum habis lagi ni"

rupanya tak cukup sejam

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (21) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.