BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, December 16, 2014

Sila Tekan 1

alhamdulillah
setel beberapa benda hari ni
call sana
call sini
tunggu panggilan sana
tunggu panggilan sini
tapi ada jugak
yang belom setel

huhuhu

paling meluat
bila kita call
khidmat pelanggan
lepas tekan-tekan nombor itu ini
nanti keluar lagu-lagu
yang asyik berulang-ulang tu
sementara nak tunggu
panggilan disambungkan
kepada pegawai khidmat pelanggan diorang
sampai lebih 10 minit pun ada

jenuh lekap kat telinga
kita pun apa lagi
switch to loudspeaker
letak atas meja
sambil dengar lagu
boleh buat benda lain kan?
-_-"

apa kata
lepas ni
kalo tak nak bagi kita annoying
tukar lagu-lagu tu
kepada berita-berita best
dan terkini
yang kita boleh pilih?
sila tekan 1 untuk sukan
tekan 2 untuk hiburan
tekan 3 untuk kuliah agama
tekan 4 untuk jenayah
tekan 5 untuk lain-lain

tak pun
sambung ke radio ke
sila tekan 1 untuk HotFM
tekan 2 untuk FlyFM
tekan 3 untuk EraFM
tekan 4 untuk IkimFM
tekan 5 untuk HitzFM
ok sampai 10 minit pun tak habis senarai -_-"

baru best kan?
okbai


Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.