Harap Ada Yang Boleh Tolong

May 18, 2016

Assalamualaikum.

Dah lama sangat saya tinggalkan blog ni. Hari ni baru tergerak hati nak buka.

Tengok-tengok, ada banyak komen yang belum diapprove. Saya boleh agak dah entri yang mana tu. Sebab memang entri tu sepanjang masa banyak pengunjung sejak saya post kat blog ni.

Allah.

Niat awal saya tulis entri tu memang sekadar mahu berkongsi. Tak sangka, ramai sungguh yang komen meminta bantuan, bertanya tentang kemusykilan, malah ada yang siap tinggalkan nombor telefon. Saya tak mampu nak jawab soalan-soalan yang dikemukakan sebab saya sendiri kurang arif. Sekali lagi saya tekankan, saya hanya berkongsi. Maka, saya approvekan saja komen-komen tersebut, biar yang lain menghubungi mereka dan memberikan bantuan sewajarnya.

Kalau kamu-kamu semua ni boleh membantu juga, jemput ke entri Ustaz Sharhan Kongsi Tanda-tanda Terkena Sihir, Saka dan Gangguan Jin untuk belek komen-komen ya.

Terima kasih.

You Might Also Like

1 Comments

  1. saya pun kurang arif bab ni takut tersalah bagi cadangan lain pulak jadinya

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com