Harap Ada Yang Boleh Tolong

May 18, 2016

Assalamualaikum.

Dah lama sangat saya tinggalkan blog ni. Hari ni baru tergerak hati nak buka.

Tengok-tengok, ada banyak komen yang belum diapprove. Saya boleh agak dah entri yang mana tu. Sebab memang entri tu sepanjang masa banyak pengunjung sejak saya post kat blog ni.

Allah.

Niat awal saya tulis entri tu memang sekadar mahu berkongsi. Tak sangka, ramai sungguh yang komen meminta bantuan, bertanya tentang kemusykilan, malah ada yang siap tinggalkan nombor telefon. Saya tak mampu nak jawab soalan-soalan yang dikemukakan sebab saya sendiri kurang arif. Sekali lagi saya tekankan, saya hanya berkongsi. Maka, saya approvekan saja komen-komen tersebut, biar yang lain menghubungi mereka dan memberikan bantuan sewajarnya.

Kalau kamu-kamu semua ni boleh membantu juga, jemput ke entri Ustaz Sharhan Kongsi Tanda-tanda Terkena Sihir, Saka dan Gangguan Jin untuk belek komen-komen ya.

Terima kasih.

You Might Also Like

1 Comments

  1. saya pun kurang arif bab ni takut tersalah bagi cadangan lain pulak jadinya

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com