Semurni Kasih 7 Eleven

May 15, 2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Tak lama je lagi Ramadhan kan? Lagi 2 hari je. Sekejap betul masa berlalu.

Tadi saya ke 7 Eleven lepas beli barang kek. Masuk je 7E tu, nampak ada kotak besar yang penuh plastik makanan. Rupanya 7E ada buat kutipan sumbangan untuk projek bulan Ramadhan yang akan datang ni.

Sumbangan anak yatim dan asnaf di 7 Eleven

Cashier tu cakap, sumbangan akan diberikan kepada anak-anak yatim dan juga golongan asnaf. Tempoh kutipan adalah dari 8 Mei hingga 18 Jun 2018. Kalau nak bagi duit pun boleh, nanti diorang akan belikan barang-barang untuk diagihkan kepada golongan yang memerlukan.

Semurni Kasih 7 Eleven Malaysia

Ha, mudahkan nak memberi?

7E pun senang nak cari.

Bulan Ramadhan yang bakal tiba ni, jom sama-sama meningkatkan amal, bersedekah salah satu daripadanya. Yok!

You Might Also Like

4 Comments

  1. Alhamdulilah..
    Moga mendapat keberkatan di bulan Ramadhan ni, sama-sama kita kejar saham akhirat ...

    ReplyDelete
  2. bagus program macam ni. kita nak bersedekah pun senang

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com