Tuesday, May 15, 2018

Semurni Kasih 7 Eleven

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Tak lama je lagi Ramadhan kan? Lagi 2 hari je. Sekejap betul masa berlalu.

Tadi saya ke 7 Eleven lepas beli barang kek. Masuk je 7E tu, nampak ada kotak besar yang penuh plastik makanan. Rupanya 7E ada buat kutipan sumbangan untuk projek bulan Ramadhan yang akan datang ni.

Sumbangan anak yatim dan asnaf di 7 Eleven

Cashier tu cakap, sumbangan akan diberikan kepada anak-anak yatim dan juga golongan asnaf. Tempoh kutipan adalah dari 8 Mei hingga 18 Jun 2018. Kalau nak bagi duit pun boleh, nanti diorang akan belikan barang-barang untuk diagihkan kepada golongan yang memerlukan.

Semurni Kasih 7 Eleven Malaysia

Ha, mudahkan nak memberi?

7E pun senang nak cari.

Bulan Ramadhan yang bakal tiba ni, jom sama-sama meningkatkan amal, bersedekah salah satu daripadanya. Yok!

4 comments:
Write Comments
  1. Alhamdulilah..
    Moga mendapat keberkatan di bulan Ramadhan ni, sama-sama kita kejar saham akhirat ...

    ReplyDelete
  2. bagus program macam ni. kita nak bersedekah pun senang

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com