Musim Terima Kasih Cikgu

October 25, 2018

Musim Terima Kasih Cikgu | Haha. Apa ada musim-musim ni? Sebenarnya dalam minggu ni saya sangat sibuk dengan tempahan brownies Selera Sakura. Minggu gaji kan. Biasanya tempahan memang banyak kalau masuk minggu gaji. Bersedia saje mental dan fizikal untuk siapkan tempahan pelanggan.

Cumanya minggu ni pelik sikit.

Macam ada satu peristiwa khas di kebanyakan sekolah. Tiga orang pelanggan berbeza menempah brownies dengan tulisan terima kasih sama ada untuk sekolah atau cikgu-cikgu sekolah. Kalau tak percaya, boleh tengok gambar kat bawah.

8" Fudgy Brownies @ Selera Sakura

8" Walnut Brownies @ Selera Sakura

10" Fudgy Brownies with Salted Caramel @ Selera Sakura

Combo 10" Fudgy + Walnut Brownies @ Selera Sakura

Ada apa agaknya ya?

Mungkin musim cikgu-cikgu pelatih tamat praktikum, agaknya ya? Atau baru habis peperiksaan penting? Entah lah. Saya hanya mampu meneka-neka aje. Nak tanya lebih, kang macam menyibuk hal orang lain pulak. Hahaha.

Apa-apapun, terima kasih atas tempahan minggu ni.

Semoga dimurahkan rezeki kalian. Ameen!


Selera Sakura

You Might Also Like

4 Comments

  1. ain rasa sebab dah nak akhir tahun. anak jiran kita sibuk dok periksa akhir tahun skrg..

    ReplyDelete
  2. wahhh sedapnyaa. boleh tempah ni nanti ❤️

    ReplyDelete
  3. Mungkin juga dari murid2 darjah 6 yg baru habis UPSR. Maybe juga jamuan akhir tahun. Yg pasti masyuk hehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com