Ticker

6/recent/ticker-posts

Bersua Muka dengan Blogger Tony Johor Kaki

Bersua Muka dengan Blogger Tony Johor Kaki | Di kalangan blogger Johor lama yang berkecimpung dalam bidang makanan mesti kenal nama ni. Blogger Tony empunya blog Johor Kaki. Johor Singapore based personal blog of true stories about best food, people & places around the world. Dia biasanya akan buat review sendiri, tanpa bayaran. Bak kata Sis Lin, dia suka pergi gerai-gerai tepi yang orang tak biasa pergi dan bantu viralkan makanan kat situ kalau betul-betul sedap.

Blogger Tony berdiri kat tengah-tengah. Gambar kredit: Sis Lin

Blog Tony banyak mengupas tentang tempat makan best di sekitar Johor. Kalau uols tengok gambar-gambar makanannya, memang boleh lapar balik kalau dah kenyang. Haha. Over kan penerangan seorang Sunah. Blog Tony banyak kali juga saya jumpa di carian Google bila saya cuba cari info tentang kedai-kedai makan. Bah kan, entri tentang Restoran Lemon Tree saya yang pertama dulu pun saya banyak rujuk infonya dari blog Tony.

Terima kasih Tony!

Dijadikan cerita, masa food review dekat Moonlight Cake House hari tu, saya berpeluang untuk bersua muka dengan blogger Tony ni. Sangat humble orangnya dan banyak tersenyum. Sangat bersopan-santun juga bila bercakap dengan yang lain. Kami semua teruja bila dapat bertemu dengan blogger makanan yang hebat ni. Masing-masing tak lepaskan peluang untuk bergambar dengannya.

Kau tengok, dia siap bawak lampu external untuk improve lighting

Time dia ambil gambar makanan pun, aku nak ambil gambar dia. Hahaha. Buat kenangan dalam blog ni je lerr. Seorang Sunah kan writing to capture a moment in time. Gituhhh!

Keep on writing Tony!

Post a Comment

7 Comments

  1. Assalamualaikum sunah...seronoknya dpt jumpa blogger makan yg femes...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama...iyaa, seronokkk masing2...

      Delete
  2. suka juga baca review gitu. kedai2 tepi jalan pun memang kadang2 lagi ohsem kan =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup betul...husband kita jenis suka explore kedai2 tepi jalan cam dia..tapi, jarang la dia update dalam blog..hahaha

      Delete
  3. eeeee,, dengan ain2 sekali amek gambar dia.. siap belek2 lagi tengok macam mana cara dia amek gambar... belajar lah dengan otai kan...gittewww 😆

    ReplyDelete
    Replies
    1. iye betulll..belajar dari cara orang lain..gituhhhh

      Delete
  4. lampu external tu, aida kagum.
    byk gi event, byk la sahabat baru ekk, sunah :)
    terbaik.

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com