Ticker

6/recent/ticker-posts

Cici: Ditiduri...!



Cici: Macam mana nak tidur ni... Aunty Jenny balik rumah malam ni... Selimut aunty je la peneman kiteee... Sob sob sob...


Bebi Froggy: Cici, cici... Meh la i tidurkan u nak? Cian u takleh tidur...

Cici: Hurmmm... Boleh ke u tidurkan i? Macam hebat sangat ajeee...

Bebi Froggy: Huk alohhh... Tak percaya ke??? I bab-bab tidurkan orang ni no satu okehhh... U tengok tuan u tu, selalu je ditiduri oleh i~~~

Cici: Cettt... Hampehhh la u ni... Patutlah i tengok tuan i tu asyik peluk cium u selalu... Sebab u boleh tidurkan dia eks~

Bebi Froggy: Ha ah lerr... Dia sayang i sangat-sangat tuuuu...

Cici: Hurmmm...

Bebi Froggy: U jangan la jeles... Nanti u pun kena la pandai tidurkan dia gak~

Cici: Urmmmm...

Bebi Froggy: Bila u da pandai tidurkan tuan u tu, nanti dia pun sayang u ketat-ketat gak~

Cici: Mmmm...

Bebi Froggy: Lagipun i selalu je tengok dia peluk cium u...

Cici: Mm...

Bebi Froggy: Sikit je lagi tu, u pun akan jadi kesayangan dia gak nanti!

Cici: ...

Bebi Froggy: U jangan lah putus asa...

Cici: ...

Bebi Froggy: U dengar tak ni?

Cici: ...

Bebi Froggy: Eh, dah tido da keee?


Bebi Froggy: Tidur baik-baik yeee~~~ Sayang diaaa~~~


P/S: Sweet betul budak dua orang (baca: ekor) ni... Tuan diorang menengok ajeee dengan penuh jelesss...

Post a Comment

24 Comments

  1. alo2.. tomei nya cici ... hahah.. pndai sis buat skrip..;P

    ReplyDelete
  2. hahaha... tuan pom jeles jgk ke?

    tuan die kena duk tengah2 la.... =P

    ReplyDelete
  3. kalau mnusia sume cmni kan baik

    ReplyDelete
  4. ekekeke sabo sunah ni..tomeiiii!!

    ReplyDelete
  5. wa..comeii la...
    x bape suke kucing tapi yg Bebi Froggy tu saye suke..

    ReplyDelete
  6. kalo dpt gunting misai cici kan best :D

    ReplyDelete
  7. Comel comel comel !
    [^_^]

    Nak mintak seekor boleh ?
    Eheh

    ReplyDelete
  8. comelnya cici.geram tengok dia.

    ReplyDelete
  9. igtkan froggy lawak kampus tadi..hihi

    ReplyDelete
  10. amboi...manjanye diaorang ni! heheee

    ReplyDelete
  11. wahh bukan main lagi cici tu ye...merelakan diri ditiduri...

    ReplyDelete
  12. wuwuwuw
    ase nak curik due2 ni..hehe =p

    ReplyDelete
  13. hehe cici dah tak teruna lagi

    ReplyDelete
  14. sangat comel..ei..geram nyer..rasa nak pelok..hehehe

    ReplyDelete
  15. Rasa macam nak tetido lak tgk... hu hu

    ReplyDelete
  16. rasa mcm smlm mmpi cici ditduri
    errr....
    froogy+cici = ???

    ReplyDelete
  17. comelnye..suke..suke..suke.. ;D

    ReplyDelete
  18. fuhh.. akhirnya froggy berjaya meniduri cici.. cayala en forggy.. ;)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com