Yesung Datang Untuk Kamu...

Gambar Yesung dari SINI

Maafkan saya kerana terpaksa berehat sebentar dari semua ni...

Kalo ada yang merajuk sebab saya tak update (macam lah ade kan), nah amek ni belon dari Yesung...

Insya'Allah esok-esok kita jumpa lagi eks~


P/S: Yesung~~~♥ Erk!
Yesung Datang Untuk Kamu... Yesung Datang Untuk Kamu... Reviewed by Sunah Sakura on October 11, 2011 Rating: 5

27 comments:

  1. mana belon?x nampak pon belom tu...hehehe

    ReplyDelete
  2. cpt2 klik bile nnmpk nme yesung <3 kih3~

    ReplyDelete
  3. masa train dlu akak ketagih bau beras...
    bla dh jdi blogger tak bertauliah ni akak ketagih blog sunah..

    xpelah....asal saje sunah sihat :D

    ReplyDelete
  4. masa train dlu akak ketagih bau beras...
    bla dh jdi blogger tak bertauliah ni akak ketagih blog sunah..

    xpelah....asal saje sunah sihat :D

    ReplyDelete
  5. Ingatkan aper benda yesung tu ruper2nyer org

    ReplyDelete
  6. MULA2 AKAK INGAT SUNAH TYPO HEHEHE..YESUNG..LESUNG..KIHKIH

    ReplyDelete
  7. amboiii..minat yesungggg.. kite pun tak kenal saper dia nie.. hik3

    ReplyDelete
  8. Erk sape laki ni

    xmoooo nk yu je

    ReplyDelete
  9. Nak yang dekat hujung tali belon tu je boley..hehe (^_^)

    ReplyDelete
  10. hamboi.. kaki k-pop jugak ker! ehhehe

    ReplyDelete
  11. oo, tu rupanya yesung.. baru saya tau.. ehehe.. selamat petang Sunah

    ReplyDelete
  12. huhu dh penat berblog ke kak? Err yesung ni sape..xkenai pun :O

    ReplyDelete
  13. tape..rehat3..kita mmg perlu rehat klu penat..

    yesung????

    ReplyDelete
  14. alah...tak minatlah artis korea ni! lebih suka artis melayu..hehehee

    ReplyDelete
  15. engko pon da jadi kpop dah sekang ni..

    ReplyDelete
  16. siapa kah ini??
    xkenal pun...hihihi :p

    ReplyDelete
  17. mmg asyik tertanya2 ttg adikku sorang............
    semoga kamu sentiasa tabah dan gembira

    ReplyDelete
  18. salam sunah...selamat bercuti yer terimakasih atas belon2 tu...:)

    ReplyDelete
  19. salam sunah...selamat bercuti yer terimakasih atas belon2 tu...:)

    ReplyDelete
  20. sunah ada exam ya? semoga berjaya...

    kakak gebu sentiasa merindui adik kecik...

    ReplyDelete
  21. Akak yg tak ke sini.. Sibuk ker akak?!.. Sibuk ape eikk akak ni Sunah?! :)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.