BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, March 16, 2013

Kalau Dah Namanya Kookie!


Sebab tu lah agaknya dulu nak letak nama dia ni Kookie.

Da macam Kim Jong Kook dalam Runningman tu.

Kuat sangat membulinya. Habis adik-adik dia kena sepak terajang, gigit sana-sini. Kesian Dora dengan Jamie, sampai terjerit-jerit kena buli.

Tapi last-last, bila Kookie rasa bersalah, dia minta maaf elok-elok juga.

So sweet!

Memang Kookie!

Tapi Kookie dalam Runningman tak kuat membuli tau!

Dia sangat baik (dan ensem dan taff)! *muntah ijo* :p


6 comments:

NuRuL MoHaMaD said... Reply to comment

comelnyaaa ^^

Asyifa Mustaffa said... Reply to comment

X sama x sama...kim jong kok tu tiger....hehe....
Comel comel smua....!

Mrs. Abi said... Reply to comment

Dia sangat baik (dan ensem dan taff)! *muntah ijo* :p

tudiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Muhammad Saiazuan Norhalik said... Reply to comment

bestnye ada kucing :)

HasnulYakin Mohammed said... Reply to comment

Comel.. :)

cimöt said... Reply to comment

weyhhh comel giler kucing ko!

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (48) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.