Ticker

6/recent/ticker-posts

Pendam

Pendam by Azzara Band feat. Ai Wahida



Ku biarkan diriku
Di basahi hujan
Ku lepaskan pendamku
Ku tangisi takdirku

Siapakah diriku pada kamu
Di mana perginya cintamu yang dulu

Mengapa ku sering diluka
Mengapa ku sering diarah
Siapakah aku
pada dirimu
Seringku memujuk hatiku
Sabarlah wahai sang tangisku
Jangan kau ikutkn rasa sedihmu

Ku lepaskan pendamku
Ku tangisi takdirku

Siapakah diriku pada kamu
Di mana perginya cintamu yang dulu

Mengapa kau sering ku luka
Mengapa kau sering ku arah
Siapakah kamu pada diriku
Seringku memujuk hatiku
Sabarlah wahai sang tangisku
Jangan kau ikutkn rasa sedihmu

Ku biarkan diriku
Di basahi hujan

Post a Comment

16 Comments

  1. Penyanyi baru ke..akak x pernah dengar pun..ok gak lagu dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. penyanyi ni da lama la jugak, sejak tahun lepas da ada lagu..cuma lagu ni je baru lagi..hihi

      Delete
  2. Pernah dengar nama kumpulan ni tapi tak ikuti.

    ReplyDelete
  3. Uitt kalau tak sama lagu kita pagi ni hahahaha...tak pe ku pendam dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah lagu ko tu pulak da lama da aku upload dulu..

      Delete
  4. nice gak lagu ni... penyanyi baru ek ni?

    ReplyDelete
  5. mun kata kamek pendam kan tpt 😁 ecakk

    ReplyDelete
  6. tak penah lagi mama dgtr lagu ni

    ReplyDelete
  7. Tiba tiba macam tak tahu lagu ni..hihi

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com