Wordless Wednesday: Orkid Ungu

 Orkid Ungu

Orkid Ungu
Forest City Golf Resort
Shot with Vivo X50

Gambar terpaksa dicrop sebab dua ketul manusia belakang ciksun tu muka tak ready, tapi gambar yang ni ciksun je cantik..kahhhhh!


8 comments:

  1. Kakakakah siot je ayat hahahaha..
    Lawakk muka Huda dan Nur, memasing tak ready hahahaha

    ReplyDelete
  2. ha ha ha kan dah kena crop!
    orkid memang cantik, sun.
    tapi aida x pandai jaga yg hidup.
    kat rumah ada yg pelesu ha ha ha ha...
    tapi tak la ungu. coming soon!

    ReplyDelete
  3. harusssss lah pilih gambar yang muka kita ready...hahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha..crop gambar yang tak ready xpe. cantik bunga orkid purple. Warna menawan.

    ReplyDelete
  5. rindu nya orkid... dulu arwah parents kak ret pengemar orkid..
    memang sakan dulu bela orkid n bunga kertas kat rumah..
    tapi since anak2 nya bkn pengemas bunga.. so nan ado la nak menjaga nya kan ahha

    ReplyDelete
  6. Yang sorang lagi tu nasib baik tidak dicrop

    ReplyDelete
  7. Cantik.. Lama tak menengok rimbunan orkid..

    ReplyDelete
  8. Hahah pape pon cek muka sendiri dulu. Ye dok? Orkid memang lawa. Favourite nenek ena suka kumpul

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com