Rindu~~~

Salam. Ana rindu pada mereka, terutama pada dia. Abang nama diberi kerana punya Kakak yang lahir pada masa yang sama. Teman tatkala ana bersedih dan rindukan keluarga. Baru tengahari tadi ana menggendong dirimu. Kini ana hilang kesemuanya; ya, nikmat ALLAH itu bila-bila masa sahaja akan ditarik balik. Ana hanya mampu mendengar cerita tentang rintihan mu ketika kebebasanmu telah diragut. Bekas itu yang masih berisi menambah gundah di hati ana, mungkin akan ada penggantimu yang baru tapi tidak mungkin menyamai dirimu dan adik-beradikmu yang lain. Air mata ini sudah lebat merembes. Ya ALLAH, hambaMU meminta agar mereka dalam lindunganMU sentiasa. Amiin.

Rindu~~~ Rindu~~~ Reviewed by Sunah Sakura on April 02, 2009 Rating: 5

7 comments:

  1. abang!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. hu..along, sedihnya..td nmpak Kakak kat s25..alhamdulillah, ade yg jg n lindungi die..

    ReplyDelete
  3. Salam..

    operasi NYAH Kucing?? mcm kejam je bunyinya.. sapa anjur operasi nie? Bisa disaman di mahkamah antarabangsa, the Huge..

    ReplyDelete
  4. salam.takpa..nak kucing..ana boleh bagi.ada sekor kucing yg baru beranak kat sebelah bilik ana.ada 5 ekor anak dia.nak.persoalan.adakah beliau adalah kucing dr s24.kalau ya adakah mungkin itu tanda protes pd warga s24.hohohoho

    ReplyDelete
  5. >myikhwanfiideen

    salam. mestilah org2 yg bertanggungjawab yg menganjurkan. bertanggungjawab ke? sedih...hurm~

    ReplyDelete
  6. >Abdul Azim Bin Abd Jamil

    salam. eh, ade ke? kucing mane yang beranak tu? jage lah baik2, nanti mak cik cleaner mesti 'cemburu' tengok anak-anak kucing yang banyak tu.

    ye, Abang ni sebenarnye anak saidatul, yang suatu ketika dulu pernah 'menginap' di bilik Haziq kat s34 tu, yang antum namakan Selamat (kat blok lain nama die jadi lain, hoho).

    tanda protes kepada warga s24? kenapa pula? hurm, kat s20 semalam ana tengok berlambak jugak kucing. ana rasa mungkin disebabkan Abang dan adik-beradik dia yang masih kecik2 tu jenis yang jinak dan tak lari bila ada orang yang tak dikenali datang, tu yang senang je kena tangkap. Kucing2 lain takut orang sikit. wallahu'alam.

    ReplyDelete
  7. same post ^_^ kebetulan... pencinta kucing ^_^

    http://pencintadakwah.blogspot.com/2009/04/rindu.html

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.