Revolusi Yang Ditangguhkan

Alhamdulillah...setelah begitu lama mencari dan menyelidik serta menyiasat, akhirnya ketemu juga dengan buku ini. Sudah dicari di Badan, Angsana, tetapi bukunya telah habis terjual, cuba dicari di kedai-kedai buku yang lain, tidak berjumpa. Akhirnya, atas kepercayaan ana terhadap agensi yang menjual buku secara online ini, Jumaat lepas (18 Disember 2009) ana menghubungi tuan punya agensi melalui emailnya untuk mengetahui sama ada buku ini ada di dalam stok atau tidak kerana di halaman blognya (bukuonline2u), buku ini tiada dipromosikan. Ana menunggu balasan email tidak lama, beberapa minit selepas itu Encik Wan Saif membalas dan memberitahu, hanya tinggal sebuah sahaja buku tersebut. Ana pun menempahnya dan berjanji akan memindahkan duit ke akaun mereka petang itu juga. Setelah memindahkan sejumlah wang, ana menghubungi Encik Wan Saif semula berserta dengan alamat untuk tujuan pengeposan. Alhamdulillah, baru malam ini tadi seorang sahabat menyerahkan bungkusan yang selamat sampai ke alamat rumah sewanya.

Revolusi Yang Ditangguhkan hasil karya Shahnon Ahmad

Sebelum ini, ana pernah juga membeli buku melalui agensi ini, antaranya Cinta di Rumah Hassan al-Banna, Aku Terima Nikahnya (hadiah untuk adik) dan Tokoh-tokoh Gerakan Islam Abad Moden. Alhamdulillah, ana tidak pernah dikecewakan. Maka dengan ini, ana merekemenkan antum yang berminat untuk membeli buku secara online melalui agensi ini jika buku yang antum cari tiada di kedai-kedai buku. Kunjungilah blog agensi di bukuonline2u.

No comments:

Post a Comment

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com