Buah Hati, Eh! Cenderahati Dari...Utagha...


Pon! Pon! Bunyi motorsikal "mengehon" (amekkk ang word baru hari ni!) kat luar rumah. Saya pun bangun dari depan laptop. Tengok-tengok ade abang emsem kat luar...(ekceli tak nampak pon muka dia sebenarnya sebab dia pakai spek besar! hahaha~)

Okeh, okeh...saya pun keluar tergesa-gesa, takut dia tunggu lama kan. Sarung semua benda yang ada dan boleh dicapai. Oh yeahhh...ada bungkusan! Ekeke~ sebenornye kan, semalam madu saya ade mesej. Dia cakap ada antar bungkusan...alhamdulillah da sampai petang tadi. :)

Nak tengok isi bungkusan???

.

.

Sini, sini!

.

.

.

.

.



Okeh...ni pun akan buat saya senyum sampai...err...entah berapa hari. Hahaha~ Terima kasih kak Shida sayang dan warga Kami Blogger Utagha~ Sayang ampa suma ketat-ketat!!!

Terharuuuuuuu!!!! T_T


KAMU-KAMU RASA KAMU CUKUP SIHAT TAK?

Buah Hati, Eh! Cenderahati Dari...Utagha... Buah Hati, Eh! Cenderahati Dari...Utagha... Reviewed by Sunah Sakura on April 01, 2011 Rating: 5

35 comments:

  1. amboi jauh merantau dari sabah ke utagha

    ReplyDelete
  2. apsl kak sunnah x gi gath KBU temph hari?? klu tak boleh jumpa

    ReplyDelete
  3. kak sunah pun dapt gak??? hoho.. kami dpt awal lagi. hehehhe.

    ReplyDelete
  4. cam seronok ja.. apa dia Kami Blogger Utagha ni? tatau la.. cita cket. :P

    ReplyDelete
  5. wahh!!!
    sayang ketat2..hhihihihi

    ReplyDelete
  6. okie fine.. jeles gler... taknak kawan kak sunah

    ReplyDelete
  7. sapa x suka dpt hadiah memang tipu.. bestnya

    ReplyDelete
  8. err..kan jauh tu...dari selatan ke utagha...huhuhuhu..akak de program lain kan hari tu...

    ReplyDelete
  9. huaghhhh!! x aci!! kak shida mmg!!

    ptut la oder byk2...

    SJ nk jugakkkkkkk

    waaaaaaa


    sob2



    jom baca dan komen 10 Fakta menarik. | ! !shahjiehan [dot] com ! !

    kembaq M>O?

    ReplyDelete
  10. <----kesian budak jeles..heheh

    ReplyDelete
  11. sunnah..
    bestnya dapat cendermata..

    PS: kak tunggu follower awak ke 1120...lalallal

    ReplyDelete
  12. syok dapat hadiah nooo...

    http://adzriel.blogspot.com/2011/04/untung-juga-rajin-mengomel-ni.html

    ReplyDelete
  13. erk sronoknye..kak shida bg ke ehem2 bg wakaka

    ReplyDelete
  14. wah!!! syionnye dpt cenderahati!!!

    ReplyDelete
  15. @Citarasa Rinduan

    eiks, nape tunggu follower ke 1120 kak? hehehe..

    ReplyDelete
  16. as salam..
    wah! menarik! siap ada fame bunga. sweet je =)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.