BLOG ENCIK SUAMI

Monday, April 11, 2011

Dia Buat Saya Rasa Nak Nangisssssssss T______T


Tersentuhhhhhhh hati ni!

Subhanallah!!!!

Cantikkkkkkkkk sangattttt!!!!

Tolonglahhhhhhhhhh.....

Bila saya nak gi sana pulakkkkkkkkk???

Huhuhuhu....

Kamu-kamu semuaaaaa....gi la jenguk SINI.

Thanks sayang.... (kesat air mata...)



16 comments:

LindaRahim said... Reply to comment

dah g tgk...tq kerana sher....

Pembawa_Wacana said... Reply to comment

patut ler follower dier bertambah secara cepat....cik sunah punyer keje rupenyer...he he he..:)

♥sophie♥ said... Reply to comment

dah tgk :)

NadiRah said... Reply to comment

alololo...

yad'z said... Reply to comment

walaupon gambar yang ditunjuk tak appear.. sebab kelajuan internet yang macam f1... saye rase tuh gambar sakura kan? tadi ade perasan ade orang suruh sis tengok.. ehhehe

Izamir Ridzwan said... Reply to comment

wahh dia tyg bunga sakura

Nobita Sensei said... Reply to comment

kat penang ada.

faizal hashim said... Reply to comment

best2...bunga sakura yang cantik...teringat plak cite doraemon ble tngok jepun...huhu

Along Usop said... Reply to comment

along hanye mampu berangan jer.. =.=

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said... Reply to comment

da tgok! siyes cun bunga2 2!

nak pegi gak!

btw..jmpe awk lam blog ben. hee!
folo u sudah..:)

*47!k@# said... Reply to comment

subhanallah..dah pegi tgok blog dia.. cantek!!!

Aretikz said... Reply to comment

xlama lagi nak pergi juga.. dalam mimpi.. haha.. ^_^

Entri Lelatest
99 Hari Kisah Klasik Kita : Doa Malam Pertama

Fiqas said... Reply to comment

cantik la sunah kan... rasa cam nak terbang p sana... hihihi

アヌム ちゃん~~ said... Reply to comment

Salam.
Thanks2 :) wahh terharu nih..heee^^
patutla tibe2 komen jadi byk..pelik jgk.arigatou nee~tapi tu bunge belum habis kembang lagi..dah kembang betul nnt, sy letak lain ehh :) ade rezeki insy dpt tgk jgk^^.

cunndaa said... Reply to comment

dah view...cantik sgt...

sunah, jum p same2..ehehheee

ENTRY BARU,JUM BACA :PILIHAN DI TANGAN ANDA

sherah said... Reply to comment

wah..memang cantik...kt blah tmpat saya pon banyak...parit buntar,nibong tebal n bandar bharu..3 negeri yg berbeza...tpi bila langkah jer dah sampai..haha..nanti sya tgkap gambar bagi kt kak sunah ea..hehe :)

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (50) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.