PERHATIAN UTM BLOGGERS!


UTM Bloggers kah kamuuu...?

Okie, kalo ye, sila join group UTM Bloggers di FB yang baru je dibuat tadi kat SINI.


Tak kisah lah dah grad ke tak, kalo rasa-rasa dulu dari UTM atau sekarang masih dalam UTM lagi, jemput-jemput join ye...

Nak mempermudahkan urusan gathering...sume da tanya kan bila nak buat? Haa...cepat-cepat join!

PERHATIAN UTM BLOGGERS! PERHATIAN UTM BLOGGERS! Reviewed by Sunah Sakura on April 20, 2011 Rating: 5

9 comments:

  1. tak pernah register pon leh join ke, hehe :)

    ReplyDelete
  2. laaaa,mcm mna ni..kalau sok baru nak register utm boleh?heheee

    ReplyDelete
  3. sunah, pelajar udm boleh tak? lebih kurang je kan kalau sebut..udm dan utm..nanti la ajak adik join..adik belajar kat utm..

    off topic jap..nak promote blog jap..
    http://www.duniafaris.com/isu-semasa/ifc-jangan-kita-buat-tak-tahu/

    walaupun cam dah senyap je ifc ni. tapi tak bermakna dah takde. diam2 ubi berisi

    ReplyDelete
  4. bekas utm bleh laa kan??tq for the info..^_^

    ReplyDelete
  5. saya pnah jd student 4cast-mara utm dlu utk 5 bulan..kira jugak ke?

    hehehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.