Sweetnya Bila MAGE Dengan Sunah Sakura Bersama...


Panda Cup Cub 2011 by `trenchmaker on deviantART

Sweet kannnnnnnnnn?
MAGE dalam cawan tuuu, lepas tu ada bunga sakura lak kat atas tuuu...
Hehehehe...

MAGE ohhh MAGE...

Kalau MAGE yang betul-betul, mesti tak muat cawan tu sebab gebu...
Ops! Hahahah~
Jangan mara ye MAGE... :p

18 comments:

  1. adoyaiiiii memang comel banget!! rasa nak geget2 jerkkk

    ReplyDelete
  2. mage cutenyer, tgh tidor ker.. suker

    ReplyDelete
  3. comel nye,,, gerammmmm tgk!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. comelnya!! kalah cici :P

    tapi comel keroro lagi XD

    ReplyDelete
  5. olololo.....

    macam saye kekecit dulu je..

    comelll ... hahahkk.. ;p

    ReplyDelete
  6. salam..ziarah.., amboiii!!! comelnya MAGE tu..kiutnyer..

    ReplyDelete
  7. comel sungguh la sunah... sweet jek...

    ReplyDelete
  8. jap jap, mmg kiut sgt. tp akak kompius. ini beruang kan? ade ke beruang besar mcm cawan? tak pun ade eh cawan besar mcm beruang? jgn marah ye. akak ni mmg selalu kompius je. hihihihi.

    ReplyDelete
  9. Like 25 ribu kali N3 yang ni...hahaa

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com