BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, August 3, 2011

Saya Dah Bertunang...



Nanad : hello....

kak Sunah : Assalamualaikum..

Nanad : Waalaikumsalam..

kak Sunah : Nad, akak nak bertunang dah...

Nanad : ha?? bila??

Sambung SANA! Nebesss saya baca entri ni tadi! Adehhh... =.=

P/S: Autopublish ni...


25 comments:

My Name is Mar said... Reply to comment

zasss ke sana!

Aku seorang CASANOVA

Isteri Encek Bard said... Reply to comment

Amin.. Mudah-mudahan mimpi menjadi nyata

mynameismy said... Reply to comment

erk~

lieynanilaz said... Reply to comment

betul atau sekadar mimpi jerk nih??

aimie amalina said... Reply to comment

pehhhh
tekezot den
hahahaha
akak! cepat tunang!

Cik Asma BLuppy said... Reply to comment

cepat2 la bertunang ye.. nk mkan nasi myak ni...

NadiRah said... Reply to comment

Assalamualaikum. . . .sy nak beri nasihat juga amaran. Jaga kongsi kisah mimpi kita..BAHAYA !! Sebab org yang pertama yang awk ceritakn dan di takbir mimpi awk dengan bukan2 itu bahaya walaupn dia bergurau, sbb ada kisah dulu2 sampai perut dia pecah. JADI SEBALIKNYA JIKA MAHU KETAHUI MAKSUD MIMPI ELOKLAH BERTANYA PADA PAKAR TAFSIR MIMPI (USTAZ) YG MEMANG BPNGALAMAN DALAM MENTAFSIR MIMPI. . Sekian wasalam. . .




apa mksud dia kak??
ish..
cuak lak nad...

mas saari said... Reply to comment

ingat sunah tadi...heheheheee

Munna said... Reply to comment

hihi...mula2 mimpi...sdr xsdr doa tu... =)

sergeant keroro said... Reply to comment

hehe, sempat lagi ye..

p/s : bila nak jadi betul-betul ni? tak sabar menunggu XD

Penggemar Coklat said... Reply to comment

mudah2xan cepat bertemu jodoh..hehe dah baca bl0g ayam kuning tu ;p

Rafidah Farhana said... Reply to comment

Ingatkan betul-betul la. Mimpi je. Cis ! -.-''

aiman said... Reply to comment

ada baca jugak td.. moga jadi betul :)

aDisH.sHidA said... Reply to comment

hehehe...kan kan kan akak pun pernah gak alami apa yang nadh alami..tp dia bakal..akak punya SUDAH

Iffah Afeefah said... Reply to comment

terkejut jugak ai y bace ni hahaha

MerLe said... Reply to comment

suspen je..hehe..

sy tag awak utk my 1st contest..hrp dpt join =)

Luqeem™ said... Reply to comment

x lame lagi la tu..:D

Ujang9897 said... Reply to comment

ramai tol mimpi blogger ek..hee

syarifahsidrus said... Reply to comment

ingat betul2..hehe

AI said... Reply to comment

- akan jadi kenyataan juga satu hari nanti...kan kan

Suhaili Sarif said... Reply to comment

pemsaaannn!!!

BeloG MTT said... Reply to comment

Ada terbaca entri dan artikel,kalau once si lelaki dan si perempuan dah berkata sepakat nak mendirikan rumahtangga dan mendapat restu kedua belah pihak..Secara rasminya mereka dah bertunang..Kan?

MTT terlambat baca artikel tu,terbabas dah buat majlis.. Hehehe

Fiqas said... Reply to comment

hahah.. igtkan sunah bertunang betul tadi.. bila la mimpi tu akan jadi nyata kan.. :p

Syahir Ramli said... Reply to comment

klau mimpi tu jd kenyataan ape slhnye kak..ahahha

JIJI YU said... Reply to comment

maknanya dah tak lama dah tu..ekeke..jemput aku weyh..nanti kang korang wat senyap2 lak cam mjlis bsdea engko itu hari..sentap aii nokk

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (48) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.