BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, September 14, 2011

Wordless Wednesday #25 : Wanna New Gadget for Yourself?


Click HERE to attend...


14 comments:

JIJI YU said... Reply to comment

i phone 5 dalam impian

msredcheesecake said... Reply to comment

lepas raya ni rm kurangla...hheee

aimie amalina said... Reply to comment

alooooooooooooooo
kenapa x 21-26..huk3
x de kat u =(

Iffah Afeefah said... Reply to comment

jauh la pulak..enth bile ley g jhor lg

NadiRah said... Reply to comment

dh attend...hahahhha

Nuur mutiara said... Reply to comment

Erk tetibe homesick nak balik johor~ T_T

FaKArePa!n said... Reply to comment

boleh order brg tak sunah??hihi

Areef Ibn Naim said... Reply to comment

salam,

thn lps sy ada gi... adalah mengangkt serba sedikit, hehehe... ada sekali tu, ada pameran apa ntah, ada jual mesin jahit tangan singer, igt nak belikan mak, tp tk jd, hehehe... kebetulan, last day...

MerLe said... Reply to comment

apakah? ::gambar x kuar..huhu..xtau gambar pe..::

Solihin Zubir said... Reply to comment

k, fine.. sgt jauh ok.. huhu..

FasiHaH SupiaN said... Reply to comment

samsung galaxy s2

fRaMe+LenSeS said... Reply to comment

tu dia aih.. jauh wohhh

Woofer Storm said... Reply to comment

tak mampu nak beli apa2,tengok pun cukup la..hehee

::contengan hati::)) said... Reply to comment

ni tme konvo ke lepas konvo kak ;)

btw see u there sis ;)

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (48) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.