Ticker

6/recent/ticker-posts

Sekitar Blooming Love Wedding Showcase 2019 di Renaissance Johor Bahru Hotel

Sekitar Blooming Love Wedding Showcase 2019 di Renaissance Johor Bahru Hotel | Ahad lepas, saya berkesempatan untuk ke Blooming Love Wedding Showcase 2019 kat Renaissance Johor Bahru Hotel. Saja je datang tengok-tengok walopun da kawen and walopun takde anak yang nak dikawenkan dalam masa terdekat. Hahaha.

Teringin la kan nak tengok macam mana wedding showcase dibuat kat hotel. Selalunya orang buat kat mall. Yang pernah saya pergi dulu kat Plaza Angsana, pernah nampak kat Paradigm Mall juga dari atas. Tapi tak tengok betul-betul pun. Kali ni baru la ada peluang nak tinjau segala vendor yang terlibat.

Cantik kan photobooth by Time Machine Event X Tagbooth Photobooth Johor ni

Bila buat kat hotel, kita bole tengok sekali contoh susunan meja dan kerusi dalam ballroom kalau nak buat majlisnya kat hotel. Boleh la agak-agak berapa orang tetamu kita nak undang dengan bajet yang kita ada. Menu set makanan waktu majlis pun boleh terus survey. Dengan adanya vendor-vendor yang terlibat masa wedding showsace, kita boleh fikir sekali harung, nak ambil pakej deko-deko, photographer, photo booth, dengan pakaian pengantin juga.

Jemput tengok video kat bawah ek, sekitar event hari Ahad lepas kat Renaissance Johor Bahru Hotel.


Senarai vendor untuk uols jadikan reference kot-kot nak kahwin, klik aje kat nama diorang untuk ke page Facebook diorang ekkk:














Post a Comment

4 Comments

  1. Ni kalau tak ada ratus2 riban jangan minpilah ya, kannn..

    Ke mur mur aje pakejnya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang saya sempat tinjau, vendor untuk photographer tu harga standard la ak..riban gak..hahahha

      Delete
  2. Haishhhh feeling nak bersanding plak rasanya lagi hehehehhe

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com