Ticker

6/recent/ticker-posts

Beletime Menawarkan Pengalaman Beli-Belah Berbeza

Beletime Menawarkan Pengalaman Beli-Belah Berbeza | Pusat beli-belah berkonsepkan dekorasi marin yang diberi nama Beletime dan terletak di Danga Bay dengan jarak hanya 7km dari tambak Johor, baru sahaja melancarkan pembukaannya pada 13 Disember 2019 yang lepas.


Berkeluasan 57 ekar, Beletime menempatkan 50 outlet rangkaian beli-belah, antaranya ialah K-Mall, Original Classic, Al-Ikhsan, Hush Puppies, Sorella, Sketchers dan Mr. DIY. Terdapat tiga nama utama yang beroperasi di pusat beli-belah Beletime antaranya ialah peruncit dan pasaraya terkemuka Jepun, AEON yang menawarkan pelbagai pilihan bahan mentah serta keperluan harian yang berkualiti untuk para pengunjung. 


Selain itu, Womei Cineplex yang merupakan sebuah panggung wayang berkonsepkan butik dengan kapasiti 1162 tempat duduk turut dilengkapi dewan panggung mesra keluarga yang pastinya menawarkan pengalaman baru yang nyata berbeza buat para pengunjung.  


Taman permainan kanak-kanak bertema musim sejuk dan salji dengan keluasan 17,000 kaki persegi dimiliki oleh Loveyoyo merupakan antara tarikan bagi anak-anak serta aktiviti keluarga.


Pusat beli-belah dengan dekorasi marin ini dipersiapkan dengan 3 tingkat tempat meletakkan kenderaan yang boleh memuatkan 1400 buah kereta pada satu-satu masa. Syurga beli-belah dengan pemandangan laut menawarkan panorama indah Teluk Danga, Selat Johor dan Singapura dikala matahari terbenam.


Menurut Pengurus Besar Beletime, Sandy Wu, “Beletime menawarkan pengalaman berbeza buat pengunjung. Ia bukan sekadar sebuah pusat beli-belah, tetapi ia juga merupakan platform pertembungan budaya masyarakat antarabangsa. Kerana lokasi kami yang begitu hampir dengan sempadan Johor-Singapura, kami menjangkakan pengunjung yang berbilang bangsa, berbeza kewarganegaraan dan adat serta budaya”.

“Pusat beli-belah ini terdiri daripada beberapa bahagian mengikut budaya dan negara antaranya Jepun, Korea dan China. Terdapat pelbagai pilihan restoran serta pengalaman membeli-belah yang berbeza. Ia merupakan tarikan terbaru yang patut dilawati.”

Facebook:

Website:

Post a Comment

3 Comments

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comment with link(s) will be deleted to avoid spam.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com