Rindu Rindu

Rindu Rindu by Chombi



Pergilah, sayang, pergi
Pergilah jauh-jauh
Janganlah kau hampiri diriku lagi

Rindu, rindu
Hatiku rindu kamu
Rindukan belaianmu
Rindukan manjamu
Rindukan kasih sayangmu
Hatiku rindu

Sakit hati
Sakit sekali lagi
Bila dipermainkan untuk kali kedua
Tak sanggup diri ini
Bercinta lagi

Kupasrah dengan kehendakmu
Kuserah segalanya
Menempuh segala
Nasibnya diriku
Tak ubah sekali
Walau kurindu

Pergilah sayang, pergi
Pergilah jauh-jauh
Janganlah kau hampiri diriku lagi

Kupasrah dengan kehendakmu
Kuserah segalanya
Menempuh segala
Nasibnya diriku
Tak ubah sekali
Walau kurindu

Pergilah sayang, pergi
Pergilah jauh-jauh
Janganlah kau hampiri diriku lagi

Rindu, rindu
Hatiku rindu kamu
Rindukan belaianmu
Rindukan manjamu
Rindukan kasih sayangmu
Hatiku rindu


P/S: Berbunga hati ada orang rindu kita 💟

Ok, ari ni kita nak blogwalking sebab kereta rosak, so tak dapat nak gi office.
WFH sajorkkk.
Tunggu tau!

6 comments:

  1. Apabila jauh rindu,bila ada dekat tak dipedulikan..hee

    ReplyDelete
  2. untunglar ada org rindu., ghituuu

    ReplyDelete
  3. Rindu ke...meh join segmen akak https://www.aziankhalil.com/2020/06/segmen-bloglist-pkpp-at.html?m=1

    ReplyDelete
  4. Untunglaaaa...ada org rindu...
    Hahahaa...

    I like this song.. senang tangkap melodi Dan rentaknya... Yang lagubpasrah..damia tu pun sedap...semua sedap je lagu Harry khalifah ni..huhu

    ReplyDelete
  5. Ko rindu aku ke? Hahahaha aku rindu brownies ko hahahaha

    ReplyDelete
  6. macam tak pernah dengar pulak lagu ni.

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com