Wordless Wednesday: Menu Raya Aidiladha Kami

Menu Raya Aidiladha Kami

Menu Raya Aidiladha Kami

Menu Raya Aidiladha Kami

Menu Raya Aidiladha Kami

Menu Raya Aidiladha Kami

Menu Raya Aidiladha Kami

Menu Raya Aidiladha Kami

Menu Raya Aidiladha Kami

Menu Raya Aidiladha Kami

Menu Raya Aidiladha Kami

Alhamdulillah atas rezeki darinya.
Meriah meja dengan pelbagai menu walau suasana raya dalam fasa PPN.
Masing-masing nak buat menu nostalgia raya di kampung sendiri.
Maka banyak la menu atas meja.

Ketupat Palas kitorang anyam ramai-ramai malam raya.
Rendang Ayam ciksun start masak lepas Isyak.
Nada dengan Farah siapkan Sambal Jawa.
Ibah buat Kuah Lodeh pagi raya.
Lemang and Lepat Pulut Farah beli.
Serunding Daging Nada beli.
Kek Lapis Sarawak dengan Kek Buah ciksun buat dua hari sebelum raya.
Kuih-muih Ibah order.

Salam Aidiladha sekali lagi.

9 comments:

  1. Sedap semua menu raya. Salam Aidiladha buat sunah sekeluarga.

    ReplyDelete
  2. Meriahnya juadah raya
    Nampak sedap2 belaka

    ReplyDelete
  3. meriah gila menu dia ni...
    siap ada kuih muih bagai..
    eh eh kek lapis tu x buka order ke ciksun heheh :p

    ReplyDelete
  4. Meriahnya juadah raya. Seronok bergotong royong sediakan makanan raya. Sedap betul kalau dapat ketupat palas tu. Craving dari raya puasa hari tu.

    ReplyDelete
  5. Bilalah dapat beraya bersama kan, ermmmm..
    Waa ko pandai ek buat ketupat palas? Nak kek lapis laaaaa...

    ReplyDelete
  6. aduh sedapnya ketupat palas..tak jumpa orang jual sekitar sini

    ReplyDelete
  7. Wowww.. Meriah sakan dengan makanan tradisi kampung memasing ek .. Nanti kalau Covid dah habis, mesti rindu raya kat umah sewa..Hm.yeke... Apa pun, moga kes Covid ni dapat diselesaikan segera... Teringin rasa kek lapis muu

    ReplyDelete
  8. Ehhh lagi satu, Salam Aidiladha sisturr

    ReplyDelete
  9. Amboi meriah dan sedap betul nampak menu raya CikSun.. Apa-apa pun Selamat Hari Raya Aidiladha

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com