BLOG ENCIK SUAMI

Thursday, April 2, 2009

Rindu~~~

Salam. Ana rindu pada mereka, terutama pada dia. Abang nama diberi kerana punya Kakak yang lahir pada masa yang sama. Teman tatkala ana bersedih dan rindukan keluarga. Baru tengahari tadi ana menggendong dirimu. Kini ana hilang kesemuanya; ya, nikmat ALLAH itu bila-bila masa sahaja akan ditarik balik. Ana hanya mampu mendengar cerita tentang rintihan mu ketika kebebasanmu telah diragut. Bekas itu yang masih berisi menambah gundah di hati ana, mungkin akan ada penggantimu yang baru tapi tidak mungkin menyamai dirimu dan adik-beradikmu yang lain. Air mata ini sudah lebat merembes. Ya ALLAH, hambaMU meminta agar mereka dalam lindunganMU sentiasa. Amiin.



7 comments:

mutiarabernilai said...

abang!!!!!!!!!!

Siti Hasunah Mohammad said...

hu..along, sedihnya..td nmpak Kakak kat s25..alhamdulillah, ade yg jg n lindungi die..

myikhwanfiideen said...

Salam..

operasi NYAH Kucing?? mcm kejam je bunyinya.. sapa anjur operasi nie? Bisa disaman di mahkamah antarabangsa, the Huge..

Abdul Azim Bin Abd Jamil said...

salam.takpa..nak kucing..ana boleh bagi.ada sekor kucing yg baru beranak kat sebelah bilik ana.ada 5 ekor anak dia.nak.persoalan.adakah beliau adalah kucing dr s24.kalau ya adakah mungkin itu tanda protes pd warga s24.hohohoho

Siti Hasunah Mohammad said...

>myikhwanfiideen

salam. mestilah org2 yg bertanggungjawab yg menganjurkan. bertanggungjawab ke? sedih...hurm~

Siti Hasunah Mohammad said...

>Abdul Azim Bin Abd Jamil

salam. eh, ade ke? kucing mane yang beranak tu? jage lah baik2, nanti mak cik cleaner mesti 'cemburu' tengok anak-anak kucing yang banyak tu.

ye, Abang ni sebenarnye anak saidatul, yang suatu ketika dulu pernah 'menginap' di bilik Haziq kat s34 tu, yang antum namakan Selamat (kat blok lain nama die jadi lain, hoho).

tanda protes kepada warga s24? kenapa pula? hurm, kat s20 semalam ana tengok berlambak jugak kucing. ana rasa mungkin disebabkan Abang dan adik-beradik dia yang masih kecik2 tu jenis yang jinak dan tak lari bila ada orang yang tak dikenali datang, tu yang senang je kena tangkap. Kucing2 lain takut orang sikit. wallahu'alam.

HiZBi MuHaMMaD aL-MuSTaQiM said...

same post ^_^ kebetulan... pencinta kucing ^_^

http://pencintadakwah.blogspot.com/2009/04/rindu.html

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.