GAME ANTARA BLOGGER 2 : GEGAR !!! - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Thursday, March 24, 2011

GAME ANTARA BLOGGER 2 : GEGAR !!!


NAMA KUMPULAN : SERUMPUN SATU MALAYSIA

KENAPA KAMI PILIH NAMA INI :

kerana kami mahu berjuang habis - habisan untuk mengeratkan lagi hubungan sesama blogger dan berkumpul dalam satu tempat yang sama, menjadi satu rumpun yang bersatu !

KETUA KUMPULAN : MOHD FADZLI ( http://fadzli-rt.blogspot.com/ )

KENAPA SAYA PILIH BLOGGER INI SEBAGAI KETUA KUMPULAN :

kerana mana-mana pun lelaki lah yg memimpin ..lelaki yg menggerakkan bangsa ..dan perempuan menyokong .. biar mati anak jangan mati adat !

SENARAI AHLI :

http://simplecutebeautiful.blogspot.com
http://www.cikscc.com

PENDAPAT SAYA MENGENAI 1TUBE.MY IALAH :

Positif: Satu usaha yang baik dari pihak Malaysia sendiri untuk mewujudkan web tempatan seumpama Youtube...
Negatif: Err...1Tube kena block kat dalam kampus...takleh nak tengok...tak best betul! -_-"

13 comments:

  1. http://illustrasiaku.blogspot.com/2011/03/game-antara-blogger-2-gegar.html

    ReplyDelete
  2. http://fashah84.blogspot.com/2011/03/game-antara-blogger-2-gegar.html

    ReplyDelete
  3. wajib komen kan..meh ct komen..group kite terbaik....yezzzzza,,,

    http://illustrasiaku.blogspot.com/2011/03/game-antara-blogger-2-gegar.html?utm_source=BP_recent

    ReplyDelete
  4. http://simplecutebeautiful.blogspot.com/2011/03/game-antara-blogger-2-gegar.html

    ReplyDelete
  5. bestnya...ada geng caya la geng ni leh menang kot ekeke

    ReplyDelete
  6. wah~

    melawat-lawat kawan se'satu group ^^

    ReplyDelete
  7. mcm nama kolej sy..
    kolej serumpun..
    apa2 pun..dpt kumpul blogger2 lain kat cni..suka3...!!!

    ReplyDelete
  8. SAYA GENG no.1.... GENG KENTUT!!!

    tumpang kentut kat sini boley?????

    hahahahahaha


    prooottttttt....

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad