Nikah Malam Ni :)

March 11, 2011


Alhamdulillah...:)

Malam ni tau...!

Bestnye...

Berdebar-debar dah ni...

Doakan ye...

Moga dipermudahkan urusan...


Untuk bunda kusayang, Kak Hasni dan mas aji, Abang Muz~

Berapa jam je lagi...:)

Moga bahagia sampai syurga~

Ameen...;)


P/S: Seorang demi seorang osmet melangkah pergi...sapa nak ganti kat umah ni? Hahaha~


ENTRI CAMBEST SAPE KALI NI? JOM TERJAH!

You Might Also Like

35 Comments

  1. semoga mereka bahagia dunia akhirat.. =)

    ReplyDelete
  2. semoga berbahagia akak:)
    AMIN YA RABBALALAMIN~

    ReplyDelete
  3. as salam..

    moga baitulmuslim yang dibina, kekal abadi.
    moga menjadi ketua bidadari bagi suaminya kelak.insya'Allah..
    ameen..

    =)

    ReplyDelete
  4. insyaallah...smoga mereka bahagia....^^

    ReplyDelete
  5. yang menaip entry ni bila lagi, dengan yang menaip entry yang paling atas tu...ehem2 hahahaha

    ReplyDelete
  6. sape nak ganti kt umah tu?? abg adi la,,o0ps!~ ina je la dok ngn kak sunah

    ReplyDelete
  7. Ingat Suanh jelita yang nikah...he he he

    ReplyDelete
  8. moga semuanya selamat..moga bahagia dunia akhirat..doakan empunya blog ni pun cepat2 naik pelamin jgk...=)

    ReplyDelete
  9. thniah...semoga berbahagia dan dpermudahkan segala urusan...

    ReplyDelete
  10. la..engat sunah yang nak nikah..tekejut zue..hehhhehe..sunah umo bp ye?

    ReplyDelete
  11. Kak Sunah bila lagi....???..;)
    Moga dipermudahkan urusan oleh Allah Kak Hasni dan Akhi Muz..

    ReplyDelete
  12. baru nak ucap tahniah tapi rupa2nya orang lain pulak...

    apa2 pun tahniah pada yang empunya badan..

    ReplyDelete
  13. akak doakan kebahagiaan mereka...sunah pun cepat2 lah...hehe

    ReplyDelete
  14. Di medan perang dikibar panji
    membakar semangat segarang singa
    kami menunggu termetrainya janji
    antara hati yang sedang berbunga

    =p

    ReplyDelete
  15. adeh la sunah, igtkan sunah yang nikah malam ni...:)

    ReplyDelete
  16. @Along Usop

    Kuda perang gagah perkasa
    Tombak dihunus perisai di tangan
    Doakan saja untuk semua
    Insya'Allah DIA permudahkan...

    :)

    ReplyDelete
  17. untuk semua yang mendoakan saya, terima kasih...:)

    ReplyDelete
  18. k.sunah duk area mana? mana tau leh jd housemate ke..

    serious ni.. sbb dh start cari keje ni... huhuhu =)

    ReplyDelete
  19. @athirah

    akak duk skudai...dekat dengan utm...:)

    ReplyDelete
  20. aiseyy. fikirkan ktk tek kawen :D :P

    ReplyDelete
  21. salam sunah..
    alhamdulillah..tahniah kpd hasni dan mas aji..(muzaffar)..hee..moga berbahagia ..bile turn sunah?hee..

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com