BLOG ENCIK SUAMI

Friday, March 11, 2011

Nikah Malam Ni :)


Alhamdulillah...:)

Malam ni tau...!

Bestnye...

Berdebar-debar dah ni...

Doakan ye...

Moga dipermudahkan urusan...


Untuk bunda kusayang, Kak Hasni dan mas aji, Abang Muz~

Berapa jam je lagi...:)

Moga bahagia sampai syurga~

Ameen...;)


P/S: Seorang demi seorang osmet melangkah pergi...sapa nak ganti kat umah ni? Hahaha~


ENTRI CAMBEST SAPE KALI NI? JOM TERJAH!



35 comments:

NadiRah said...

semoga mereka bahagia dunia akhirat.. =)

fadwa daud said...

semoga berbahagia akak:)
AMIN YA RABBALALAMIN~

~Kirin Selama Perak~ said...

alhamdulillah.
:)

... said...

as salam..

moga baitulmuslim yang dibina, kekal abadi.
moga menjadi ketua bidadari bagi suaminya kelak.insya'Allah..
ameen..

=)

Achu said...

insyaallah...smoga mereka bahagia....^^

ku izzati said...

akak sunah bile lg??ngee~~

najwa's said...

aduh, bestnya kawen2.. :))

putERi-kAtEk said...

yang menaip entry ni bila lagi, dengan yang menaip entry yang paling atas tu...ehem2 hahahaha

Miss Ran said...

igt sunah td

~...AmALinA....~ said...

sape nak ganti kt umah tu?? abg adi la,,o0ps!~ ina je la dok ngn kak sunah

Melur Jelita said...

Ingat Suanh jelita yang nikah...he he he

Nour Akmal said...

moga semuanya selamat..moga bahagia dunia akhirat..doakan empunya blog ni pun cepat2 naik pelamin jgk...=)

Qila said...

thniah...semoga berbahagia dan dpermudahkan segala urusan...

Zue Cancer said...

la..engat sunah yang nak nikah..tekejut zue..hehhhehe..sunah umo bp ye?

Nur Sabrina Risman said...

Kak Sunah bila lagi....???..;)
Moga dipermudahkan urusan oleh Allah Kak Hasni dan Akhi Muz..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

semoga meraka berbahagia...

Cikgu CTE said...

baru nak ucap tahniah tapi rupa2nya orang lain pulak...

apa2 pun tahniah pada yang empunya badan..

~CiK TiNieY~ said...

akak doakan kebahagiaan mereka...sunah pun cepat2 lah...hehe

Along Usop said...

Di medan perang dikibar panji
membakar semangat segarang singa
kami menunggu termetrainya janji
antara hati yang sedang berbunga

=p

Sunah Mohammad said...

@NadiRah

ameen....:) senior utm dua2 ni nad..

Sunah Mohammad said...

@ku izzati

akak tunggu zati...

Sunah Mohammad said...

@najwa's

kan, kan, kan~~

Sunah Mohammad said...

@putERi-kAtEk

katekkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!! hahaha!

Sunah Mohammad said...

@Miss Ran

bukan, bukan..hehe...

Sunah Mohammad said...

@~...AmALinA....~

meh, duk ngan akak!

Fiqas said...

adeh la sunah, igtkan sunah yang nikah malam ni...:)

Sunah Mohammad said...

@Zue Cancer

umur 23 nak masuk 24...:)

Sunah Mohammad said...

@Along Usop

Kuda perang gagah perkasa
Tombak dihunus perisai di tangan
Doakan saja untuk semua
Insya'Allah DIA permudahkan...

:)

Sunah Mohammad said...

untuk semua yang mendoakan saya, terima kasih...:)

cumigd said...

amin..hee..:)

athirah said...

k.sunah duk area mana? mana tau leh jd housemate ke..

serious ni.. sbb dh start cari keje ni... huhuhu =)

noraim said...

semoga berbahagia :)

Sunah Mohammad said...

@athirah

akak duk skudai...dekat dengan utm...:)

Nurnarnia Cassem said...

aiseyy. fikirkan ktk tek kawen :D :P

angahfarah said...

salam sunah..
alhamdulillah..tahniah kpd hasni dan mas aji..(muzaffar)..hee..moga berbahagia ..bile turn sunah?hee..

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.