Segmen : Ady Budika cakap saya takde entri?!

March 18, 2011


Hoh!!! Sape kate???? Berani dia cakap macam tu ye???? Mentang-mentang hari ni ade satu entri je yang terdaya untuk update!! Huh! Meh nak update ni~!

Header segmen merangkap pic yang terpilih

Kamu-kamu tengok gambo atas ni~ Huh! Tak puas hati betul!!! Kalah header sakura tak bape nak cantik kat atas tu! Tapi cam sama je...ade pecah-pecah, crop-crop sikit, tiru ke ape??? Da la kaler putih, cam suci n sejuk je mata konon bila tengok. Hish!!! Nasib bek cantikkkkk...kalo tak, lagi banyak nak kutuk ni...huh!

Ok, sekian...mengamuk lebih-lebih kang, ade yang bagi puisi pulak...:p

Nak tau lebih, klik SINI.

You Might Also Like

11 Comments

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com