Segmen : Ady Budika cakap saya takde entri?!

March 18, 2011


Hoh!!! Sape kate???? Berani dia cakap macam tu ye???? Mentang-mentang hari ni ade satu entri je yang terdaya untuk update!! Huh! Meh nak update ni~!

Header segmen merangkap pic yang terpilih

Kamu-kamu tengok gambo atas ni~ Huh! Tak puas hati betul!!! Kalah header sakura tak bape nak cantik kat atas tu! Tapi cam sama je...ade pecah-pecah, crop-crop sikit, tiru ke ape??? Da la kaler putih, cam suci n sejuk je mata konon bila tengok. Hish!!! Nasib bek cantikkkkk...kalo tak, lagi banyak nak kutuk ni...huh!

Ok, sekian...mengamuk lebih-lebih kang, ade yang bagi puisi pulak...:p

Nak tau lebih, klik SINI.

You Might Also Like

11 Comments

  1. alololo..gurau2 mnja kat sini yer..?huhuhu

    ReplyDelete
  2. sekali gambar dua2 sama...nakal ea sunah?haha

    ReplyDelete
  3. grang cik sunah kite ni..er puisi mne la tu..hahahaha

    ReplyDelete
  4. esh2...update satu entry pon oke laaa

    ReplyDelete
  5. wah!!!!haahahahh~ nk kena join gak la cmni..=p

    ReplyDelete
  6. selamat malam sunnah

    kak baru balik dr kampung..
    apa yang kak tertinggal nie??
    wah...mesra2 gitu!!

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com