BLOG ENCIK SUAMI

Friday, April 1, 2011

Budak Besi Perasan Hemsemmm


Menyampah betul dengan budak sorang ni. Da la kaki robot, badan pun semua da jadi robot. Ni kalo guna bende yang leh kuarkan letrik tu, adehhh...ape nama bende tu ek? Cube kamu-kamu cek kat SINI, kalo tau pe nama benda tu roger-roger, ok?

Ok, sambung...kalo guna benda tu pun, takde pengsan-pengsan cam dalam komik TU dah, genti terus hancusss kannn satu badan. Sebab seluruh badan da ade besi...kecuali kepala jek. Pernah tengok budak yang perasan hemsemmm ni? Saya pasti, kalo kamu tengok budak ni, kamu-kamu setuju bahawa...

.

.

.

.

.

.

.

.

Dia ni memang resakse berjanggut!!!


Klik SINI sebab ape saya menyampah dengan dia.

P/S: Kite kawan-kawan...tapi musuh ketat.



25 comments:

erinn kechiik said...

sy ensem sy ensem..

hahahaa robot ni ada jual x kak? nak beli 1 buat koleksi heheeee

KyêrulL said...

HAHAHAHAHA... sejak bila sunah suka membahan ni.. gggrrrrr!! benci benci!! jadi haters TEGAR sunah sukun bukan sakura DAH!! tunggu tukar name kat bloglist!! sunah sukun

Fakhrul1409 said...

sy xnsem..cuma kacak sekejp je..

~...AmALinA....~ said...

hahahahaha~ kyerul kena lagikkk=p

Isteri Yang Comel said...

hihihi robot nie saje tak cover muka

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

akak encem x?

Ujang9897 said...

hahaahah

mamat takda jantina ni ker

mynameismy said...

haha. eh comel la tuh..;P

Solihin Zubir said...

ececece.. syok la tu ada robot nk ngorat.. haha.. ;-p

Cik Moon said...

robot mana nie? de jual tak? haha

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

hahaa!!
siessssss hensemm!!
wakakakaa..
xmenahan dgn custom tuh..
tu costum pinjam mana ekkk??
lariiiiiiiiiiiiiii


salam singgah dari mummy weiyda❤
keep it up blogging ya dear❤
(◕‿◕✿)

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Along Usop said...

tu la die.. ish3... robot yang along cipta untuk buat siram bunga jer senanye.. hohohoh

Sunah Mohammad said...

@erinn kechiik

hahaha! ade, ade..kat pasar malam...2 singgit...err..

Sunah Mohammad said...

@KyêrulL

beselahh...i memang macam ni youuuu...habis la youuuu...

Sunah Mohammad said...

@Fakhrul1409

ha..sekejap je, masa jadi ustaz amirul...

Sunah Mohammad said...

@~...AmALinA....~

hahaha~ pssst...kenakan la lagi..:p

Sunah Mohammad said...

@Isteri Yang Comel

tu la, sebab dia perasan hemsem..

Sunah Mohammad said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim)

akak sentiasa comot, ok?

Sunah Mohammad said...

@Ujang9897

erk, takde jantina ke resakse ni? kan resakse..mane de jantina...hahahah~

Sunah Mohammad said...

@mynameismy

tah, comel je kan? eh..

Sunah Mohammad said...

@Solihin Zubir

erk!

Sunah Mohammad said...

@Cik Moon

hahaha~ ade2...baca komen di atas..wakaka~

Sunah Mohammad said...

@♥WEIYDAWEINGWAFFA♥

hahahahaha! okehhh, ini komen paling lawak!!! wakakakaka~

Sunah Mohammad said...

@Along Usop

yeke? hahaha~

... said...

as salam..
adoi..robot 90%
haha~
kelakar betul =p

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.