Friday, April 1, 2011

Budak Besi Perasan Hemsemmm


Menyampah betul dengan budak sorang ni. Da la kaki robot, badan pun semua da jadi robot. Ni kalo guna bende yang leh kuarkan letrik tu, adehhh...ape nama bende tu ek? Cube kamu-kamu cek kat SINI, kalo tau pe nama benda tu roger-roger, ok?

Ok, sambung...kalo guna benda tu pun, takde pengsan-pengsan cam dalam komik TU dah, genti terus hancusss kannn satu badan. Sebab seluruh badan da ade besi...kecuali kepala jek. Pernah tengok budak yang perasan hemsemmm ni? Saya pasti, kalo kamu tengok budak ni, kamu-kamu setuju bahawa...

.

.

.

.

.

.

.

.

Dia ni memang resakse berjanggut!!!


Klik SINI sebab ape saya menyampah dengan dia.

P/S: Kite kawan-kawan...tapi musuh ketat.

25 comments:
Write Comments
  1. sy ensem sy ensem..

    hahahaa robot ni ada jual x kak? nak beli 1 buat koleksi heheeee

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHA... sejak bila sunah suka membahan ni.. gggrrrrr!! benci benci!! jadi haters TEGAR sunah sukun bukan sakura DAH!! tunggu tukar name kat bloglist!! sunah sukun

    ReplyDelete
  3. sy xnsem..cuma kacak sekejp je..

    ReplyDelete
  4. hihihi robot nie saje tak cover muka

    ReplyDelete
  5. hahaahah

    mamat takda jantina ni ker

    ReplyDelete
  6. ececece.. syok la tu ada robot nk ngorat.. haha.. ;-p

    ReplyDelete
  7. robot mana nie? de jual tak? haha

    ReplyDelete
  8. hahaa!!
    siessssss hensemm!!
    wakakakaa..
    xmenahan dgn custom tuh..
    tu costum pinjam mana ekkk??
    lariiiiiiiiiiiiiii


    salam singgah dari mummy weiyda❤
    keep it up blogging ya dear❤
    (◕‿◕✿)

    hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    ReplyDelete
  9. tu la die.. ish3... robot yang along cipta untuk buat siram bunga jer senanye.. hohohoh

    ReplyDelete
  10. @erinn kechiik

    hahaha! ade, ade..kat pasar malam...2 singgit...err..

    ReplyDelete
  11. @KyêrulL

    beselahh...i memang macam ni youuuu...habis la youuuu...

    ReplyDelete
  12. @Fakhrul1409

    ha..sekejap je, masa jadi ustaz amirul...

    ReplyDelete
  13. @Ujang9897

    erk, takde jantina ke resakse ni? kan resakse..mane de jantina...hahahah~

    ReplyDelete
  14. @Cik Moon

    hahaha~ ade2...baca komen di atas..wakaka~

    ReplyDelete
  15. @♥WEIYDAWEINGWAFFA♥

    hahahahaha! okehhh, ini komen paling lawak!!! wakakakaka~

    ReplyDelete
  16. as salam..
    adoi..robot 90%
    haha~
    kelakar betul =p

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com