BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, May 28, 2011

Kak Limah Mintak Undi...


Sape yang dah tau tentang Kak Limah yang curang tu, so ni la sambungannya. Sape tak tau lagi, ce klik SINI.

Lepas je Kak Limah ikot Fahrin Ashaari balik ke rumah, dia jadi bosan pulak. Sebab hari-hari Fahrin Ashaari asyik duk tengok benda segiempat kecik tu. Ala yang ada cahaya tuu... Kak Limah tak tau nama dia apa, tapi dia tengok dalam tu ada gambar Fahrin Ashaari besar gedabak...

Kak Limah hepi aje walaupun Fahrin Ashaari tak bape layan dia main enjit-enjit semut. Sebab Kak Limah suka tengok Fahrin Ashaari gembira ajeee mengadap benda segiempat kecik tu. Fahrin Ashaari bertambah-tambah gembira bila tengok cahaya kaler kuning keluar dari benda segiempat tu. Entah ape la yang digembirakan. Hari-hari jugak Kak Limah tengok Fahrin Ashaari duk picit-picit benda kaler kuning yang ada muka dia macam dalam gambar ni...

Kuning itu kan DiGi~

Sampai lah satu hari ni... Kak Limah tengok Fahrin Ashaari cam muram ajeee. Kak Limah gi la tanya Fahrin Ashaari. "Enjit-enjit semut, kenapa muka macam sakit perut...?"

"KAK LIMAH!!!! SAYA DAH JATUH!!!"

Kak Limah blurrr. Mana lah dia faham benda-benda ni. Tapi dia kesian tengok Fahrin Ashaari bersedih. Tak hepi aje rasanya. So, masa Fahrin Ashaari tengah tido, Kak Limah pun godek-godek benda segiempat kecik kuar cahaya tu. Kak Limah jumpa niii!!!

****

Memula ..klik SINI dulu .. Kemudian , pastikan muka aku terpacak kat situ ...

Ada ? OK... perhatikan kat bawah tu ..

image

Klik FACEBOOK tu dulu ..bila dah auto login tu , akan keluar begini ..

image

Masukkan huruf yang tertera di ruang CAPTCHA tu... ' ionfoci deviation ' , sebagai contoh .. kemudian klik VOTE .. tu jeeee... senang kan ? haaaaa ...

Tapi kena buat hari hari laa.. tak leh sekali sehari jer ... tinggal lagi 10 hari je untuk pencalonan TOP 3 ... huhu ... Amacam ? boleh tak undi aku ni ???
****

Kamu-kamu nampak ape yang Kak Limah nampak?

So, meh la kita undi~~~

Kak Limah tak paham ape-ape... Undi je lah...

Kak Limah pun mintak undi, takkan kamu taknak tolong Kak Limah??? Undilah SINI ngan SINI ye~~~ Terima kasih~ ^_^


12 comments:

mcm ni lah said...

saye mesti pileyyy..

pearl jade said...

hmmmm..kagum dgn semangat sunah
truskan usaha utk bekempen utk fahrin ashaari..
sayang sunah :)

Bella Bell said...

jom kita mengundi :D

sergeant keroro said...

haha, nice!

undi sokmo deh XD

Mylady said...

udah undi kak limah...sori ler..saya ingatkan undi ni once in a lifetime..taktau plak hari-hari leh masuk mengundi..heheh

untuk Ben & CMG, best of luck to both of you..kalau menang, harus le kena layan kak limah main enjit2 semut..cian dia...dok nyanyi sorang2 jek..

Kak Aya said...

mari la mari , pergi mengundi...

bersama kak Es said...

Kak Limah celik IT.
jangan ada yang nak tembak Kak Limah bila Kak Limah terbang ~ ahaks

go Ben go

bersama kak Es said...

CMG juga !!! Insya Allah BOLEH :)

JIJI YU said...

untung fahrin ni..ade orang tolong kempen..ehehe

mas saari said...

hehehehe...sama2lah kita beri sokongan!

noraim said...

erkk, untuk ape eh? hehe. lambat betul tangkap. huhu.

izamir ridzwan said...

hahah kreatif betul sampai jd cerita

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.