Tuesday, June 7, 2011

Khas Buat MO Yang Suka 7


Entri ini khas untuk blogger Muslimah Optimis~

Rasanya dulu dia pernah cakap...

Dia suka sangat nombor 7...

Dia pernah sebut dulu...

Allah telah menjadikan 7 lapisan langit
Allah menghias langit itu dengan 7 bintang
Allah telah menjadikan 7 lapisan bumi
Allah juga menghiasi bumi dengan 7 lautan
Allah juga menciptakan 7 surah yang panjang dalam al-Quran
Allah menciptakan 7 ayat pembuka kitab yang sentiasa diulang-ulang
Allah juga menciptakan manusia dengan 7 anggota badan yang utama
Allah menjadikan 7 hari dalam seminggu

Banyak benar rahsia angka 7 ni...

Dan kerana nombor 7, entri ni dibuat khas untuk MO...


Tadi dah dapat tangkap 77777 pageviews~

Terima kasih kepada kamu-kamu yang sudi bersama-sama sampai terhasilnya entri khas untuk MO ni~ Hehehe...

MO suke takkk????

26 comments:
Write Comments
  1. waah 77777 caya la hehe waah ya ka akak aima suka no 7?hehe

    ReplyDelete
  2. akak pun suka nombor 7...unik!

    ReplyDelete
  3. hahahahahahaha,ong ke nombor nie??

    ReplyDelete
  4. akak pon suka no 7!peberet.. sebab besday 7hb..hahahah..motif?

    yang lain jgn lupa vote CB yer! :P

    http://apps.facebook.com/promotionshq/contests/125992/voteable_entries/23236409?ogn=facebook&order=votes

    ReplyDelete
  5. wahhhh...............tahniah kak sunah, dah 77777 dah..........

    ReplyDelete
  6. tahniah

    tp nak jugak entry gni hahaha

    ReplyDelete
  7. TAHNIAH SUNAH.....YE BETUL TU AIMA KEMBAQ KAMU SUKA 7

    ReplyDelete
  8. wahhh.. ai like la boss. tahniah. :)

    ReplyDelete
  9. MO suka 7 rupanya.. hehe..
    agak2 dia suka x ngan Ronaldo? :D

    ReplyDelete
  10. no 7... baru saya tahu di sebalik no 7 ni.. :)


    kak sunah! saya suka no 9.. *tetiba.. heheheh!!~


    ^___^v

    ReplyDelete
  11. wahhh tujuhhhh.. kak Es suke jugak 7 tu.
    Tahniah sunah !

    ReplyDelete
  12. kak sunah,saya pon suka no 7. hehe

    wowowowow!

    ReplyDelete
  13. bestnye kak sunah,suke..suke 7...:))

    EFA NUR

    ReplyDelete
  14. @Solihin Zubir

    SZ oi apa kaitan 7 degan ronaldo??huhu.. no jersi dia ek.hahah... MO dulu minat bola jugak sekarang dah xminat...huhu

    ReplyDelete
  15. wahhhhhhhhhhh..giler arhhh cun punya susunan nombor... cantek sangat..tahniah kembaq..

    ReplyDelete
  16. begitu besar rahsia dan hikmah di sebalik no.7

    ReplyDelete
  17. nak tambah satu lagi,. setiap manusia ada 7 orang yang serupa.

    ReplyDelete
  18. haha tau tak..ayat kursi kan..kekadang boleh nak diwakafkan pada tujuh tempat dan boleh diwakafkan pada 9 tempat..bagi wakaf pda 7 tempat ade kelebihan die..same jugak pada 9 tempat..ehehe

    ReplyDelete
  19. haaahahha


    no plat shah 776... 6 tu tuk shah... no 7 tu amik semua kat mo...


    SSS: nk gigit??? hahaha

    jgn mengade... dose2...kih3

    ReplyDelete
  20. salam..

    kak sunah sila periksa semula tentang syurga sebab saya belajar syurga ada 8 pintu dengan 7 tingkat.



    my recent post...bukti kewujudan Allah

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com