BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, June 7, 2011

Khas Buat MO Yang Suka 7


Entri ini khas untuk blogger Muslimah Optimis~

Rasanya dulu dia pernah cakap...

Dia suka sangat nombor 7...

Dia pernah sebut dulu...

Allah telah menjadikan 7 lapisan langit
Allah menghias langit itu dengan 7 bintang
Allah telah menjadikan 7 lapisan bumi
Allah juga menghiasi bumi dengan 7 lautan
Allah juga menciptakan 7 surah yang panjang dalam al-Quran
Allah menciptakan 7 ayat pembuka kitab yang sentiasa diulang-ulang
Allah juga menciptakan manusia dengan 7 anggota badan yang utama
Allah menjadikan 7 hari dalam seminggu

Banyak benar rahsia angka 7 ni...

Dan kerana nombor 7, entri ni dibuat khas untuk MO...


Tadi dah dapat tangkap 77777 pageviews~

Terima kasih kepada kamu-kamu yang sudi bersama-sama sampai terhasilnya entri khas untuk MO ni~ Hehehe...

MO suke takkk????


26 comments:

efa said...

waah 77777 caya la hehe waah ya ka akak aima suka no 7?hehe

mas saari said...

akak pun suka nombor 7...unik!

syaimz said...

hahahahahahaha,ong ke nombor nie??

b a m b a m ' s said...

akak pon suka no 7!peberet.. sebab besday 7hb..hahahah..motif?

yang lain jgn lupa vote CB yer! :P

http://apps.facebook.com/promotionshq/contests/125992/voteable_entries/23236409?ogn=facebook&order=votes

FasiHaH SupiaN said...

wahhhh...............tahniah kak sunah, dah 77777 dah..........

Azza Firza said...

azza suka 18181818

=)

mynameismy said...

wahhh uniknyeeee

MaiRa QuEeN said...

congrat sis..

Miss Ran said...

tahniah

tp nak jugak entry gni hahaha

aDisH.sHidA said...

TAHNIAH SUNAH.....YE BETUL TU AIMA KEMBAQ KAMU SUKA 7

fRaMe+LenSeS said...

wahhh.. ai like la boss. tahniah. :)

♥yaya budak suka embun♥ said...

wahhhh..byk 7..

hehe

Solihin Zubir said...

MO suka 7 rupanya.. hehe..
agak2 dia suka x ngan Ronaldo? :D

Bella Bell said...

no 7... baru saya tahu di sebalik no 7 ni.. :)


kak sunah! saya suka no 9.. *tetiba.. heheheh!!~


^___^v

bersama kak Es said...

wahhh tujuhhhh.. kak Es suke jugak 7 tu.
Tahniah sunah !

sergeant keroro said...

kak sunah,saya pon suka no 7. hehe

wowowowow!

efa nur said...

bestnye kak sunah,suke..suke 7...:))

EFA NUR

Muslimah Optimis said...

@Solihin Zubir

SZ oi apa kaitan 7 degan ronaldo??huhu.. no jersi dia ek.hahah... MO dulu minat bola jugak sekarang dah xminat...huhu

Muslimah Optimis said...

wahhhhhhhhhhh..giler arhhh cun punya susunan nombor... cantek sangat..tahniah kembaq..

'CikMimiEy' said...

begitu besar rahsia dan hikmah di sebalik no.7

mcm ni lah said...

nak tambah satu lagi,. setiap manusia ada 7 orang yang serupa.

♥cmª shIemª♥ said...

wah..dah 77777 ..tahniah sunah...

JIJI YU said...

haha tau tak..ayat kursi kan..kekadang boleh nak diwakafkan pada tujuh tempat dan boleh diwakafkan pada 9 tempat..bagi wakaf pda 7 tempat ade kelebihan die..same jugak pada 9 tempat..ehehe

solomolo said...

tahniah Kak !!!~

shahjiehan said...

haaahahha


no plat shah 776... 6 tu tuk shah... no 7 tu amik semua kat mo...


SSS: nk gigit??? hahaha

jgn mengade... dose2...kih3

Hamba Ilahi said...

salam..

kak sunah sila periksa semula tentang syurga sebab saya belajar syurga ada 8 pintu dengan 7 tingkat.



my recent post...bukti kewujudan Allah

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.