BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, June 18, 2011

Nak Berblog Jugak!



Dengan pandangan mata yang tajam (macam mengantok ajeeee), Cici jeles sebab tak dibenarkan menaip komen untuk blog Fasihah.com


18 comments:

Miss Ran said... Reply to comment

muka garang hati jambu

K O R I E said... Reply to comment

haih kucing ni dtg lagi pagix2 buta ni~
pagi td pun muka dia jugk yg kuar.. ble la muka tua empunya blog nak kluar plak yea? hee. gurau jea kak.
Nite!

mas saari said... Reply to comment

nakal lah cici ni... dah pi tido!

nadzli azlan said... Reply to comment

alahai comelnyaa ~ ;)

cucu umie said... Reply to comment

cute jer muka nie ngn mata dh sepet..hoho

Jalut said... Reply to comment

oh.. rindunya ngan kucing.. dah takde kucing dah.. huh

nuruashia ♥ said... Reply to comment

nomey2 cici tu eheeh :)

sergeant keroro said... Reply to comment

alalalala comel nya XD

hehe :)

Farah-Zii said... Reply to comment

so cute.. hehehe

NasZ said... Reply to comment

salam kenal..cute la..

jemput join segmen pantun simple saya..

SEGMEN SIMPLE : PANTUN PUJI DIRI SENDIRI ...

tia @ Ini Kisah Tia said... Reply to comment

aik , baru perasa kucing kat belakang tu . hehe :)

Simpan Kecantikkan Hanya Untuk Suami

JIJI YU said... Reply to comment

kucing ke arnab ni

FasiHaH SupiaN said... Reply to comment

hehehe comelnye kucing tu...dy ajak akak tdo tue......

mynameismy said... Reply to comment

hahhaha comelnye!

senyumSOYA said... Reply to comment

comelnya meow tu~ adei.. geram2..cici!! meh sini..( Hatta RaZiaN~^^!

syaimz said... Reply to comment

alalalala,comelnya kucing~

efa nur said... Reply to comment

cici cucu cicit..hikhikhik :D

comel..comel...comel..!!

fRaMe+LenSeS said... Reply to comment

ahahahhahahahahaa. nak aja cici tekan keyboard la camni. :P

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (51) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.