BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, June 18, 2011

Nak Berblog Jugak!



Dengan pandangan mata yang tajam (macam mengantok ajeeee), Cici jeles sebab tak dibenarkan menaip komen untuk blog Fasihah.com


18 comments:

Miss Ran said...

muka garang hati jambu

K O R I E said...

haih kucing ni dtg lagi pagix2 buta ni~
pagi td pun muka dia jugk yg kuar.. ble la muka tua empunya blog nak kluar plak yea? hee. gurau jea kak.
Nite!

mas saari said...

nakal lah cici ni... dah pi tido!

nadzli azlan said...

alahai comelnyaa ~ ;)

cucu umie said...

cute jer muka nie ngn mata dh sepet..hoho

Jalut said...

oh.. rindunya ngan kucing.. dah takde kucing dah.. huh

nuruashia ♥ said...

nomey2 cici tu eheeh :)

sergeant keroro said...

alalalala comel nya XD

hehe :)

Farah-Zii said...

so cute.. hehehe

NasZ said...

salam kenal..cute la..

jemput join segmen pantun simple saya..

SEGMEN SIMPLE : PANTUN PUJI DIRI SENDIRI ...

tia @ Ini Kisah Tia said...

aik , baru perasa kucing kat belakang tu . hehe :)

Simpan Kecantikkan Hanya Untuk Suami

JIJI YU said...

kucing ke arnab ni

FasiHaH SupiaN said...

hehehe comelnye kucing tu...dy ajak akak tdo tue......

mynameismy said...

hahhaha comelnye!

senyumSOYA said...

comelnya meow tu~ adei.. geram2..cici!! meh sini..( Hatta RaZiaN~^^!

syaimz said...

alalalala,comelnya kucing~

efa nur said...

cici cucu cicit..hikhikhik :D

comel..comel...comel..!!

fRaMe+LenSeS said...

ahahahhahahahahaa. nak aja cici tekan keyboard la camni. :P

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.