BLOG ENCIK SUAMI

Friday, March 18, 2011

Segmen : Ady Budika cakap saya takde entri?!


Hoh!!! Sape kate???? Berani dia cakap macam tu ye???? Mentang-mentang hari ni ade satu entri je yang terdaya untuk update!! Huh! Meh nak update ni~!

Header segmen merangkap pic yang terpilih

Kamu-kamu tengok gambo atas ni~ Huh! Tak puas hati betul!!! Kalah header sakura tak bape nak cantik kat atas tu! Tapi cam sama je...ade pecah-pecah, crop-crop sikit, tiru ke ape??? Da la kaler putih, cam suci n sejuk je mata konon bila tengok. Hish!!! Nasib bek cantikkkkk...kalo tak, lagi banyak nak kutuk ni...huh!

Ok, sekian...mengamuk lebih-lebih kang, ade yang bagi puisi pulak...:p

Nak tau lebih, klik SINI.



11 comments:

AdyBudika said... Reply to comment

ahahaahahaha...jahat!

NadiRah said... Reply to comment

alololo..gurau2 mnja kat sini yer..?huhuhu

solo molo said... Reply to comment

hahaha...

~CiK TiNieY~ said... Reply to comment

sekali gambar dua2 sama...nakal ea sunah?haha

Miss Ran said... Reply to comment

grang cik sunah kite ni..er puisi mne la tu..hahahaha

anies anessa said... Reply to comment

esh2...update satu entry pon oke laaa

kembatolo™ said... Reply to comment

ehem ehem. hahaha

~...AmALinA....~ said... Reply to comment

wah!!!!haahahahh~ nk kena join gak la cmni..=p

qasehraihan said... Reply to comment

hahahaha...ehem ehem kah??

Citarasa Rinduan said... Reply to comment

selamat malam sunnah

kak baru balik dr kampung..
apa yang kak tertinggal nie??
wah...mesra2 gitu!!

cik Suka Suki@Atikah Latiff said... Reply to comment

hehehehe. kakak kakak . hehehe

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (48) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.