Tak Patut Okeyyy!


Malulah sikit! Adoiiii...

"Tindakan itu dibuat kerana dia mahu membangkitkan kesedaran mengenai kempen keselamatan nuklear."

Takde kaitan langsung cara tu dengan benda yang nak diproteskan!

Hurmmm...hari ni 26 April ye... Baru teringat, tragedi Chernobyl 25 tahun lepas berlaku pada tarikh ni. Patutlah dia buat protes tu, tapi patut ke buat dengan cara tu? Walaupun dia penyanyi popular dan semua orang tengok ape yang dia buat, itu lagilah tak bermakna dia patut buat gitu...

Ye, memang dia tak faham, tapi dari segi nilai dan moral, macam mana pulak? Nasib bek kat sana takde ISA kan pakcik...

Entahlah, dunia dunia...

P/S: Sape nak mengundi klik SINI.

Tak Patut Okeyyy! Tak Patut Okeyyy! Reviewed by Sunah Sakura on April 26, 2011 Rating: 5

2 comments:

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions. Any comments with link will be deleted, I'm sorry, as I don't want it to increase my spam score. Thank you.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.