BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, May 21, 2011

Manja Itu Merimaskan?


Perempuan manja.

Dah biasa dengar kan?

"Takpelah, dia perempuan. Memang semulajadi manja."

Kalau yang tak semulajadi pulak?

"Gedik-gedik sikit pun takpe, sebab dia perempuan."

Adoiii...tak boleh, tak boleh! Yang dibuat-buat ni sungguh tak best, okie~ Tambah-tambah kalau sampai buat kita rasa rimas. Owh, bukan kat perempuan je... Peratusan kemanjaan lebeyyy-lebeyyy ni lebih tinggi dibuat ke atas lelaki. Dik, akak, tak manis tau menggedik lebih-lebih terutama kat kaum tak sejenis. Kalau kat ayah, adik lelaki, abang lelaki, suami, takpe~ Hehehe...

Kalau jenis yang suka buat-buat merajuk? Sikit-sikit nak merajuk~ Malas nak layan kalo jenis macam ni. Kalau hari ni je buat-buat merajuknya, boleh tahan lagi nak buat-buat pujuk. Tapi bila da manja lebih-lebih sampai tiap hari pun nak buat-buat merajuk, rasa cam mengada-ngada pulak. -_-"

Lelaki manja pun sama, lagi tinggi level RIMAS.

P/S: Jangan tutup hati.


19 comments:

Rozuan Ismail said... Reply to comment

laki manja nampak cumel =)haha

cik heroin said... Reply to comment

alhmdllah xde kwn yg suka mrjuk mngda2 lbeh ni T.T seyes rimass !

Miss Ran said... Reply to comment

manja itu menawan

mnje bpade2..tu je..hehe

bile nk ade suami ni sunah? tak sbar nk manje2=P

iz said... Reply to comment

suka wanita yg perangai keanak-anakan..hehe..

btw,new update..hehe

>> http://cintailmu89.blogspot.com/2011/05/lelaki-jaga-kulitlembut-kah.html

mad khaz said... Reply to comment

manja sedang-sedang sudah kan?

betol tak kak sunah?

macam kak lah :P

Mat Gebu said... Reply to comment

rimassnyaa....macam nak pengsann...

bersama kak Es said... Reply to comment

sunah..majok aaa!

~ahakss

mas saari said... Reply to comment

akak suka lelaki manja tapi bukan manja mengada2 tu... manja yang comel2 gitu! hehehehe

MaiRa QuEeN said... Reply to comment

kalau semulajadi lagi ok kot..huhuhu

salemaziz said... Reply to comment

laki xemulajadi manje ke kak sunah? :D

Adam Zulhilmi said... Reply to comment

ouh.. hmm

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@salemaziz

haa...yang tak semulajadi @ mengada2...

waN Mohd Salim said... Reply to comment

perghhhhhhhh ps x suke ngan pumpuan manje ..huhuhuhu buat semak je

grrrrrrrr

rosmina samin said... Reply to comment

betul2 tak suka orang manja2 ni... rimas huhuhu

Mutiara Bernilai said... Reply to comment

along?

huehueheue~

azila said... Reply to comment

sunah..btol.k.zla setuju sgt2...bab gedik2, oh wanita di luar sana..jaga maruah dan peribadi anda..x cool la gedik2 nih:)

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Mutiara Bernilai

along gedik semulajadi...ahahahahah~ larikkkkkkkkkkkkkkkkkkk gi blog along!

Qaseh dalia adelia said... Reply to comment

manja ! hehe qaseh manja gak tapi pd org2 tertentu .. tapi manja pun boleh dtgkan dosa lebih2 lagi manja yg dibuat2 apetoh lagi yg gedik ... dari manja boleh jadi goda..dari goda boleh jadi ~ tettt

Muslimah Optimis said... Reply to comment

xsuka jugak orang merajuk2 ni..rimas jugak..dan malas nak pujuk sebab aima sendiri bukan jenis suka merajuk

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (50) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.