BLOG ENCIK SUAMI

Thursday, June 9, 2011

Header Dia... Fuhhhhhh!


Ceritera Hati Si Gadis Biase!

Subhanallah... 

Sangat indah kata-kata kat header dia...

Jenguk sendiri kat SINI~

"Hai manusia, sesungguhnya Kami menciptakan kamu dari seorang lelaki dan seorang perempuan dan menjadikan kamu berbangsa-bangsa dan bersuku-suku supaya kamu saling kenal mengenal. Sesungguhnya orang yang paling mulia di antara kamu di sisi Allah ialah orang yang paling bertaqwa di antara kamu. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui lagi Maha Mengenal."
 [al-Hujurat: 13]

"Kaum lelaki itu adalah pemimpin bagi kaum wanita, oleh kerana Allah telah melebihkan sebahagian mereka (lelaki) atas sebahagian yang lain (wanita), dan kerana mereka (lelaki) telah menafkahkan sebahagian dari harta mereka."
[an-Nisa': 34]


21 comments:

"Cik Belog Kecil" said... Reply to comment

indah susunan kata-kata..

Salim Harmanain said... Reply to comment

comel =)

qasehraihan said... Reply to comment

terpana sebentar dengan kata2 itu..huk

efa nur said... Reply to comment

cantik nya..indah daripada biasa..ayat yg sungguh menusuk kalbu...

like!

tyka said... Reply to comment

sangat indah.. like like

Isteri Encek Bard said... Reply to comment

sangat indah kata-kata beliau

Arpiiz said... Reply to comment

ni yang nak kena tukar header jadi macam tu ni..hehe

Isteri Encek Bard said... Reply to comment

sunah naper akak bukak klik sini kluar pic header dier jer

mas saari said... Reply to comment

fuh!! sangat indah!

puanbee said... Reply to comment

memang best ayat2 gitu ..

Belog MTT said... Reply to comment

cantik header dia seindah ayat yang telah menusuk di dalam lobak hati ni..HEHE :D

♥cmª shIemª♥ said... Reply to comment

sangat cantik..!

zuwaidah said... Reply to comment

terpegun susunan baris2 kata yang indah

waN Mohd Salim said... Reply to comment

fuh .. best giler .. huhuhuhu pandai die susun kat2 .. haiiii .. terjaH kang

Faris Adli said... Reply to comment

ala header ku tak menarik :-(

sunah, aku jumpa benda ni kat bawah entri kau

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server at 'reading authorization packet', system error: 0 in /home/advertlets/domains/advertlets.com/public_html/apps/adl-includes/class.ads.mysql-connect.php on line 11

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Faris Adli

oho...server advertlets down... :)

Aretikz said... Reply to comment

semua penuh hikmah, dan dari kita mengambil hikmah dari setiap bait kata2.. ^_^

mynameismy said... Reply to comment

a'ahla nice sgt!!!

sergeant keroro said... Reply to comment

wow!

kagum dengan keindahan bahasa yang ditulisnya.

apa lagi, terjah!!

JIJI YU said... Reply to comment

ekke..kiut tak die

Eera Shera said... Reply to comment

salam.dah berapa hari tak jenguk sini.nice header..hehe

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (50) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.