Kerana Rasa Itu...


Langit tinggi, jauhnya dari bumi yang kupijak, mampukah aku gapai... [gambar Google]

Jemari tidak pandai menulis...
Tidak juga pandai berbahasa indah...
Cukup sekadar mahu meminta...
Agar Dia teguhkan rasa...
Yang telah lama kukuh di hati...

-kerana rasa ini tidak akan berakhir-

14 comments:

  1. harap si dia terima kata ini

    so sweeeeetttt

    korang cpt2lah kwen..siyes!

    ReplyDelete
  2. RASA INI TIDAK AKAN BERAKHIR- so sweet :)

    ReplyDelete
  3. perghhhh.. nice...

    jangan pendam rasa yuk..luahkan..:)

    ReplyDelete
  4. kata2 yg sweet mweet ditambah gambar yg menarik tuh..nice lor :)

    ReplyDelete
  5. auuuuuuuu... sweet. rasa itu takkan berakhir, tapi insyaAllah boleh dikawal kan?

    Moh bace ni:
    1. LENGAN SAMA BESAR DENGAN PERGELANGAN TANGAN
    2. WORD OF THE DAY #1
    3. AI HETCHU' subang!!

    ReplyDelete
  6. Miss Ran - siapa si 'dia' itu??? Yg pandai masak jugak tu kah? hehehe...

    Sunah - sabar2...mmg rase itu xkan berakhir...(mcm le teman ni paham sgt!)

    ReplyDelete
  7. penuh makna dan rasa cinta yg dalam..akak suka!!

    ReplyDelete
  8. tetibe ku rasa bersalah.ee.hehee

    ReplyDelete
  9. kata2 yang dalam maksudnye 2 weem
    btw suka bunga tu cantik sangat ;)


    *header kamo yart print screen untuk blog pilihan bro ;))

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com